خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران:

آزمون سمپاد این هفته برگزار می‌شود/ مدارس برای ثبت‌نام، هدایت تحصیلی و سنجش نوآموزان باز است

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۸۰۲

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره تعطیلی ادارات آموزش و پرورش گفت: مدارس برای ثبت‌نام، هدایت تحصیلی، سنجش نوآموزان و... باز هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو اطلاعیه روز گذشته ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام تعطیلی برخی فعالیت‌های شهری به خاطر  شیوع کرونا به استحضار می‌رسانیم؛ مباحثی که در آموزش و پرورش در حال حاضر وجود دارد، مانند ثبت نام، هدایت تحصیلی، مراکز سنجش نوآموزان و... این‌ها فعالیت‌های اداری مدارس هستند و به عنوان فعالیت آموزشی تلقی نمی‌شوند.

وی ادامه داد: این اقدامات طبیعتا مشمول این تعطیلی نخواهند بود و به فعالیت خودشان با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی ادامه خواهند داد.

ثقفی در خصوص برگزاری آزمون سمپاد گفت: لازم به ذکر است که آزمون سمپاد جمعه این هفته، با توجه به کشوری بودنش برگزار خواهد شد که توضیحات کامل آن را رئیس سمپاد ارائه کردند.

وی تاکید کرد: همه دانش آموزان و اولیای محترم بدانند فعالیت‌هایی که روزهای دوشنبه و چهارشنبه در مدارس اتفاق می‌افتد، فعالیت‌های اداری است و ادارات هم مشمول این تعطیلی اعلام شده نیستند. نیروهای اداری مدرسه اقدام به ثبت نام، اقدام به هدایت تحصیلی و انجام فعالیت مراکز سنجش نوآموزان خواهند کرد. بنابراین، آن تعطیلی که اعلام شده مشمول این دسته از فعالیت‌های آموزش و پرورش نیست و تاکید می‌کنم که آزمون سمپاد نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز