خبرگزاری کار ایران

وقوع سیلاب در گلستان/ تخریب ۳۵ هکتار از اراضی کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۱۶۳

فرمانده انتظامی استان گلستان از وقوع سیلاب و آب گرفتگی در شهرستان های "گالیکش" و "مینودشت" خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "سعید دادگر" گفت: صبح امروز به دنبال بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها، بخش هایی از شهرستان های "گالیکش و مینودشت" دچار سیلاب و آبگرفتگی شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: بلافاصله ماموران انتظامی و تیم های امدادی برای رسیدگی به موضوع و پیشگیری از حوادث احتمالی به محل های مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ دادگر تصریح کرد: با حضور ماموران مشاهده شد، حدود ۳۵ هکتار از اراضی زیر کشت شالی بر اثر سیلاب تخریب شده و مسیر ارتباطی یکی از روستاهای "گالیکش" نیز به علت طغیان رودخانه و تجمع گل و لای مسدود شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به تخریب جزئی ۵ باب منزل مسکونی، ۲ دستگاه خودرو پراید و از بین رفتن ۵ تن خوراک دام در این حادثه، خاطرنشان کرد: تلاش جهادی پلیس، دستگاه های امدادی و تیم های مردمی برای مهار سیلاب و پاک سازی محورها آغاز که پس از گذشت مدتی مسیر ارتباطی روستای "قانجیق" بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با تاکید بر ترافیک روان در کلیه محورها، اظهار داشت: برخی محورهای اصلی شرق استان نیز که به دلیل بارش باران و وجود شن و ماسه تردد در آن ها کند شده بود توسط عوامل پلیس راه و دستگاه های امدادی پاک سازی شد.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی به همراه نداشت، گفت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال آبگرفتگی و بارندگی های شدید در نقاط مختلف استان، شهروندان محترم ضمن عمل به توصیه های دستگاه های امدادی، از نزدیک شدن به رودخانه ها و آب بندان ها خودداری کنند.

سرهنگ دادگر تصریح کرد: پلیس به عنوان خادم مردم همچون سنوات گذشته آماده هرگونه خدمت رسانی به شهروندان در نقاط مختلف بوده و در این راستا با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.#

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز