خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارق مغازه‌های بازار

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۱۵۵

سرکلانتر هفتم پایتخت از بازداشت سارق مغازه‌های بازار و کشف ۱۵فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان درباره جزییات دستگیری این متهم گفت: ساعت ۱۵ دقیقه بامداد روز گذشته بیست و یکم تیر ماه ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار هنگام گشت زنی در محدوده خیابان خیام، با توقف یک دستگاه خودری وانت در جلوی مغازه مواجه شدند.

وی با اشاره در دستور کار قرار گرفتن رسیدگی به این موضوع گفت: ماموران پس از مدتی مراقبت، مشاهده کردند که مردی میانسال در حالی که یک دستگاه گاو صندوق را حمل می‌کرد از داخل مغازه ای خارج می‌شود.

سرکلانتر هفتم پایتخت ادامه داد: این مرد حدودا 40 ساله به محض مشاهده ماموران کلانتری گاو صندوق را رها کرده و از محل می‌گریزد. با توجه به گریختن وی ماموران کلانتری بلافاصله او را تعقیب کرده و پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز وی را دستگیر کردند.

جلیلیان گفت: با دستگیری متهم و انتقال وی به درب مغازه مشخص شد که متهم با تخریب قفل مغازه، علاوه بر سرقت گاو صندوق تعدادی از اموال مغازه را نیز سرقت کرده است.

به گفته وی، متهم ۹۹ جفت دستکش ورزشی، 11 عدد شلوار ، ۱۸۸ عدد تیشرت را سرقت و پس از آن به داخل خودروی وانت انتقال داده است.

سرکلانتر هفتم پایتخت تصریح کرد: متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری انتقال و با دعوت مالک مغازه اموال سرقتی طی صورتجلسه ای به وی تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه متهم به ۱۵ فقره سرقت از مغازه‌های بازار و اطراف بازار اعتراف کرده است، ادامه داد: متهم اظهار داشت اموال سرقتی را به افراد عبوری فروخته است. تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز