خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

وعده مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو به مغازه‌داران معترض

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۱۲۳

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران در خصوص تجمع امروز جمعی از مغازه‌داران در مقابل شرکت بهر‌ه‌برداری که نسبت به پرداخت اجاره مغازه‌های خود اعتراض داشتند، توضیحاتی ارائه داد.

«فرنوش نوبخت» مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تجمع امروز مغازه‌داران مترو در مقابل شرکت بهره‌برداری گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران تابع مقررات بالادستی است. براساس این قوانین ابلاغیه ای از شورای شهر داریم که برای این موضوع باید دستورالعمل تهیه شود. 

او ادامه داد: ما به مغازه داران درخصوص دستورالعمل اعلام کرده ایم اما آنها صبر نمی کنند که درباره این موضوع تصمیم بگیریم. 

نوبخت اظهار داشت: ما با غرفه‌داران قرارداد داریم و فعلا چک‌هایشان را به اجرا نگذاشته‌ایم و اعلام کردیم صبر کنید تا تصمیم گیری کنیم. 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران افزود: اما برخی در این موارد عادی دیگران را جمع می‌کنند و برخی هم فیلمبرداری می‌کنند. 

نوبخت با بیان اینکه شرکت بهره برداری متروی تهران به دنبال راهکار قانونی برای برطرف کردن این مشکل است، گفت: دستورالعمل ابلاغ شده اما به صورت بسیار کلی است و باید مورد بررسی قرار گیرد. برخی از مغازه داران می گویند به ما ۹۰ درصد تخفیف دهید، اما مترو نمی تواند این کار را کند. 

او در پاسخ به این سوال که متروی تهران چه میزان تحفیف برای مغازه داران درنظر گرفته است، گفت: باید بررسی کنیم و نمی‌توان بدون بررسی درباره آن نظر داد. 

نوبخت با بیان اینکه برای کار کردن قانون حاکم است، گفت: اکنون همه دنیا با مساله شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن درگیر هستند و مغازه داران باید اجازه دهند تا بررسی کنیم و راهکار پیدا کنیم. این مساله ای نیست که با بنر چاپ کردن و احضار مدیرعامل حل شود. ما در شرایطی هستیم که باید صبر کنیم تا مدیران بررسی کنند و درباره آن تصمیم بگیرند. 

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با بیان اینکه در این مدت اجاره ای از مغازه داران در مترو دریافت نشده است، افزود: در حال بررسی راهکارها هستیم. شرکت بهره برداری متروی تهران به دنبال اذیت این دوستان نیست. اما مغازه‌داران نیز باید همکاری کنند و ما را تحت فشار قرار ندهند. در این شرایط باید با تدبیر حرکت کنیم.

نوبخت با درخواست از مغازه داران مترو برای جلوگیری از تجمع در شرایط کرونایی اظهار داشت: شرکت بهره برداری متروی تهران یک شرکت خدمات رسان است و به مشکلات رسیدگی می کند. به دنبال اذیت کردن کسی نیستیم اما باید قوانین رعایت شود تا دچار مشکل نشویم. 

مدیرعامل متروی تهران قول داد که کمال همکاری را با مغازه داران مترو خواهد داشت و گفت: از مغازه داران درخواست می کنم نگران نباشند و اجازه دهند تا این مساله رسیدگی و برطرف گردد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز