خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

وقوع ۶ زمین‌لرزه در فیروزکوه/ اتخاذ تمهیدات لازم برای زمین‌لرزه‌های احتمالی

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۰۴۶

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از وقوع ۶ زمین‌لرزه در فیروزکوه خبر داد.

«منصور درجاتی» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره زمین‌لرزه‌ فیروزکوه گفت: از ساعت ۰۵:۱۷ صبح امروز تا ساعت ۱۱:۴۹ ظهر در منطقه فیروزکوه ۶ بار زمین‌لرزه اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: یک زمین‌لرزه با مرکزیت ارجمند و ۵ زمین‌لرزه نیز نیز با مرکزیت فیروزکوه بوده است. این زمین‌لرزه‌ها با بزرگای مختلف و از ۳.۶ شروع شده و با فلورانس‌های مختلف ادامه داشته و بزرگترین آن به بزرگی ۴ در مقیاس ریشتر در ساعت ۱۱:۴۹ بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران خاطرنشان کرد: تاکنون خوشبختانه هیچ گزارشی مبنی بر خسارت جانی، مالی و ابنیه نداشته‌ایم.

درجاتی در پاسخ به این سوال که آیا آمادگی لازم برای وقوع زمین‌لرزه‌های احتمالی نیز وجود دارد، گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شده و دستور آماده‌باش نیز صادر شده است. همچنین هشدارهای لازم در سطح شهر و شهرستان اعلام شده است.

وی تصریح کرد: از زمان وقوع زمین‌لرزه ۵.۱ ریشتر، استان در حالت نیمه آماده‌باش بوده است و پس از آن نیز با هر خبری به حالت آماده باش تبدیل شده است، بنابراین اقدامات ما در این خصوص از قبل اندیشیده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز