خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از ادامه بلوار استاد معین تا پایان مرداد

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۷۵۲

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، با بیان اینکه پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث ادامه جنوبی بلوار استادمعین از مرز ۹۰ درصد فراتر رفته است، از امکان بهره برداری از این پروژه تا پایان مردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، صفا صبوری دیلمی که در جریان بازدید میدانی از پروژه احداث ادامه جنوبی بلوار استاد معین (حدفاصل خیابان نیارکی تا محور ۳۰ متری جی) سخن می گفت، با بیان آنکه عرض ۴۵ متری بلوار استادمعین جنوبی فضای کافی برای احداث ۲ لاین تندرو و ۲ لاین کندرو را فراهم ساخته است، یادآور شد: باتوجه به وجود این باندهای مجزا، مسیرهای دوچرخه و عابر پیاده تفکیک شده‌ و ایمنی این مسیرها با توجه به استانداردهای روز دنیا، تامین شده است.

وی احداث این معبر ۸۷۵ متری را یکی از پروژه‌های مهم پهنه جنوب غربی شهر تهران دانست و یادآور شد: پروژه بلوار استاد معین جنوبی، موجد تغییرات مهمی در بافت اجتماعی، ترافیکی و فرهنگی منطقه ۹ خواهد بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان آنکه این مسیر، انتهای جنوبی خیابان سی متری جی را به انتهای جنوبی خیابان استاد معین موجود متصل می‌کند، بهره برداری از آن را سبب کاهش بار ترافیک بزرگراه آیت الله سعیدی دانست و خاطرنشان ساخت: با بهره برداری از این پروژه، ترافیک محلی و گذری در زیرگذر خیابان آزادی و انتهای شمالی خیابان استاد معین تفکیک شده و رفت و آمد شهروندان ساکن در محلات همجوار تسهیل خواهد شد.

براساس گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، گفتنی است تکمیل ادامه جنوبی بلوار استاد معین با توجه به عبور مسیر از داخل پادگان جی، مستلزم توافقاتی بود که خوشبختانه با مشارکت نهادهای ذیربط حاصل و امکان بهره برداری از این معبر راهگشا فراهم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز