خبرگزاری کار ایران

۲۵۰ نفر زندانی دانشجوی پیام نور و علمی کاربردی در حال برگزاری امتحانات هستند

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۶۱۱

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران اظهار داشت: ۲۵۰ نفر از زندانیانی که در مراکز دانشگاهی پیام نور و علمی کاربردی بعثت تحصیل می‌کنند، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در حال برگزاری امتحانات پایان ترم هستند.

به گزارش ایلنا، علی اسمعیلی طی بازدید از دانشگاه جامع علمی کاربردی بعثت یک گفت: امتحانات پایان ترم ۲۵۰ نفر از زندانیان دانشجوی مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی و فراگیر دانشگاه پیام نور که در رشته های حقوق، مدیریت کسب و کار، زبان خارجی و حسابداری تحصیل می‌کنند، همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی درحال برگزاری است.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران تصریح کرد: هیچ شخصی به خاطر زندانی بودن از حق ادامه تحصیل محروم نمی‌شود و این امکان از نهضت سواد آموزی تا مقطع دکترا برای تمام زندانیان مهیا است.

وی ادامه داد: در محیط زندان برنامه‌های متعددی برای اصلاح و بازپروری مددجویان تدوین شده و به اجراء در می‌آیند که تحصیل زندانیان از اساسی‌ترین برنامه‌های بازپرورانه فرهنگی و تربیتی است.

اسمعیلی خاطر نشان کرد: با همکاری آموزش و پرورش، امتحانات مدارس دایر در زندانها شامل بازداشتگاه اوین، ندامتگاه های قزلحصار، تهران بزرگ و زنان، زندان رجایی شهر و کانون اصلاح و تربیت نیز برگزار شد که در مجموع ۸۵۰ نفر زندانی در آن شرکت داشتند.

مراکز دانشگاهی بعثت یک در بازداشتگاه اوین، دو در ندامتگاه قزلحصار و سه در زندان رجایی شهر فعال است و اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی کلاس های حضوری و امتحانات را بین مددجویان برگزار می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز