خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت:

فوت ۱۸۸ بیمار کووید ۱۹ در شبانه‌روز گذشته/ آمار بیماران به ۲۵۵ هزار نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۴۶۳

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۱۸۸ بیمار کووید ۱۹ در کشور طی شبانه‌روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا طی شبانه‌روز گذشته گفت: از دیروز تا امروز ۲۱ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۷۳۹ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۵ هزار و ۱۱۷ نفر رسید. همچنین متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۶۳۵ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۱۷ هزار و ۶۶۶ نفر از بیماران، بهبودیافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. همچنین ۳۳۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری تصریح کرد: تا کنون یک میلیون و ۹۴۷ هزار و ۱۱۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: استانهای خوزستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، هرمزگان و خراسان شمالی در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای تهران، البرز، لرستان، خراسان جنوب، کهگیلویه و بویر احمد، زنجان، اصفهان، مازندران، گلستان و ایلام هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز