خبرگزاری کار ایران

همایش ملی تبادل تجربیات دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی ۲۱ مرداد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۰۴۲

همایش مل تبادل تجربیات دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در اجرای آموزش الکترونیکی در بحران کووید ۱۹ توسط دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از ۲۱ تا ۲۳ مردادماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، همایش ملی تبادل تجربیات دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در اجرای آموزش الکترونیکی در بحران کووید ۱۹، توسط انجمن یادگیری الکترونیکی ایران و با مشارکت معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کارگروه آموزش الکترونیکی وزارت عتف، و به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از ۲۱ تا ۲۳ مردادماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، این همایش با هدف انتقال تجربیات مدیران، اساتید، دانشجویان، کارشناسان و صاحبنطران در دوران بحران کرونا و پیاده سازی آموزش‌های الکترونیکی بر محورهای تهیه محتوای الکترونیکی، تدریس همزمان و ناهمزمان در محیط یادگیری الکترونیکی، ارائه دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی در محیط‌های یادگیری الکترونیکی، امتحانات و ارزشیابی های مستمر در محیط یادگیری الکترونیکی، اثربخشی تدریس و یادگیری، طراحی فعالیت‌ها و تکالیف یادگیری در محیط الکترونیکی، پشتیبانی آموزشی مستمر از دانشجویان و اساتید در محیط الکترونیکی، سیاست‌های آینده، بررسی و مقایسه ابزارها و زیرساخت‌ها و نقش شرکت‌ها و شتابنده‌های مرتبط برگزار می‌شود.

گفتنی است، دبیرخانه همایش از همه مدیران، اساتید، دانشجویان، صاحبنظران، شرکت ها و کسب و‌ کارهای فعال در حوزه صنعت یادگیری الکترونیکی برای ارسال تجربیات و‌ حضور فعال در همایش دعوت بعمل آورده است.

لازم به ذکر است، چکیده گسترده (Extended Abstract) مقالات پذیرفته شده توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه می شود همچنین این همایش بصورت وبینار و رایگان خواهد بود.علاقمندان می توانند از طریق راه های ارتباطی  پست الکترونیک همایش: elearningcovid۱۹.info@kntu.ac.ir و آدرس وب سایت همایش: http://elearningcovid۱۹.kntu.ac.ir با دبیر خانه همایش ارتباط بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز