خبرگزاری کار ایران

فوت ۲۰۰ بیمار در شبانه‌روز گذشته/ وضعیت هشدار و قرمز در ۱۹ استان

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۰۲۰

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۲۰۰ نفر از بیماران در شبانه روز گذشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا طی شبانه‌روزی گذشته گفت: از دیروز تا امروز ۱۷ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۵۵ مورد بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۴۵ هزار و ۶۸۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۹۳۱ نفر رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۲۰۷ هزار نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. همچنین ۳۲۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری تصریح کرد: تا کنون یک میلیون و ۸۴۶ هزار و ۷۹۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: استانهای خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان‌های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند. در یکی از شهرستان‌ها طی روزهای گذشته 50 مراسم عروسی برگزار شده است و باعث افزایش بیماری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز