خبرگزاری کار ایران

آمار مسافران مترو از یک میلیون نفر عبور کرد

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۹۹۷

رئیس شورای شهر تهران گفت: در مترو تعداد مسافران از یک میلیون نفر هم گذشته است و با افزایش فعالیت‌ها اگر مردم از ماسک استفاده نکنند، آمار مبتلایان به کرونا روز به روز بالاتر می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در پایان دویست و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: از صبح شهراری تماس هایی داشت و به دلیل عجله ای که برای تامین اتوبوس داشت محدودیت هایی در سقف معاملاتی داشتند و درخواست کردند به صورت دو فوریتی مطرح شود و امیدواریم به زودی شاهد اضافه شدن ۱۲۰ دستگاه اتوبوس باشیم.

هاشمی افزود: امروز مساله باغات نیز بررسی شد و ۸ پرونده باغ به رای گذاشته شد.

او درباره دفن ۷۰ بیمار کرونایی در روز گذشته در بهشت زهرا (س) گفت: مجددا به پیک کرونایی هایی که در گذشته در تهران بود نزدیک می شویم و از آن عبور کردیم. دیروز آمار را از بهشت زهرا گرفتم این عدد به ۷۰ نفر رسیده بود در حالی که در اردیبهشت ماه به ۱۹ نفر هم رسیدیم.

هاشمی گفت: الان به دلیل بازگشایی فعالیت ها و استفاده از حمل و نقل شاهد افزایش آمار هستیم. در مترو تعداد مسافران از یک میلیون نفر هم گذشته است و اگر مردم از ماسک استفاده نکنند این عدد روز به روز بالاتر می رود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: از طرفی افزایش فعالیت آلودگی هوا را نیز افزایش داده است که باعث می شود کرونا اثرات بیشتری بر روی مردم داشته باشد و از مردم خواهش می کنم استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز