خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی:

۷۰ درصد مردان و ۳۳ درصد زنان در باشگاه‌های بدنسازی از مکمل استفاده می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۹۰۰

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: آخرین آماری که ما از بررسی‌های میدانی به دست آوردیم نشان می‌دهد بیش از ۷۰ درصد مردان و ۳۳ درصد زنان در باشگاه‌های بدنسازی از مکمل استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالحمید احمدی؛ معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در هشتمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی ضمن اشاره به اینکه ویروس کرونا شرایط جهانی از جمله ورزش را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: در کشور فقط لیگ برتر فوتبال آن هم با شرایط سخت فعالیت می کند.

احمدی در ادامه بیان کرد: ویروس کرونا در ورزش به اندازه‌ی جنگ جهانی تاثیرگذار بوده است و تمام فعالیت‌های ورزشی را در قرن حاضر تحت تاثیر قرار داده است که نشان می‌دهد که وضعیت کشورها چقدر تحت تاثیر این موضوع است و امیدواریم که با پروتکل‌های جدید بتوان شرایط را سفید کرد.

وی با اشاره به اینکه در کشور فقط لیگ برتر فوتبال با شرایط سخت فعالیت می‌کند، گفت: مابقی ورزش‌ها در تمام شهرهای کشور به نوعی تحت تاثیر قرار گرفته است، در حال حاضر به باشگاه‌های ورزشی خسارت‌های قابل توجهی به جهت تعطیلی و توقف فعالیت وارد شده است.

احمدی در مورد میزان استفاده از مکمل‌های ورزشی در کشور گفت: میزان مصرف مواد مکمل در باشگاه‌ها بسیار قابل توجه است و آخرین آماری که ما از بررسی‌های میدانی به دست آوردیم نشان می‌دهد بیش از ۷۰ درصد مردان و ۳۳ درصد زنان در باشگاه‌های بدنسازی از مکمل استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز