خبرگزاری کار ایران

تصویب لایحه دو فوریتی نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تهران/احداث یک خط بی آر تی جدید در تهران

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۸۰۶

لایحه دو فوریتی اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انجام معاملات مربوط به تکمیل توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با موافقت اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان دویست و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران لایحه دو فوریتی اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انجام معاملات مربوط به تکمیل توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران با حضور شهردار تهران به تصویب رسید.

پیروز حناچی در توضیح این لایحه گفت: ناوگان اتوبوسرانی تهران بیش از ۵۸۰۰ اتوبوس فعال دارد که بیش از ۶۰ درصد آن عمر بالای ده سال دارد. برای نوسازی این ناوگان در تلاش هستیم و به کمک های قول داده شده دولت توجه کردیم و توافقاتی را انجام دادیم، اما توافقات از حدود و اختیارات تعیین شده ما و مجمع اتوبوسرانی بالاتر است و باید مجوز آن را از شورای شهر تهران بگیریم.

او ادامه داد: امروز یک اجازه می خواهیم برای اینکه این کار را انجام دهیم.

شهردار تهران در ادامه صحبت های خود از ایجاد خط اتوبوس بی.آر.تی از اتوبان زین الدین به میدان صنعت خبر داد و گفت: این خط اتوبوس تند رو از زین الدین به میدان صنعت و در ادامه به منطقه ۲۲ می رسد.

حناچی همچنین از اعضای شورای شهر درخواست کرد تا به لایحه دو فوریتی طرح تفصیلی منطقه ۲۲ رای دهند.

محسن هاشمی در واکنش به حناچی گفت: این لایحه یک فورتی است‌ و حناچی در پاسخ گفت: از نظر ما دوفوریتی است و هر روز که در منطقه ۲۲ تاخیر کنیم خسارت است.

در پایان اعضای شورای شهر به دو فوریت این لایحه رای مثبت دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز