خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی وزیر علوم تأکید کرد:

تامل و بررسی آموزش مجازی و رونق‌بخشی مجدد دانشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۵۲۲

معاون فرهنگی وزیر علوم گفت: باید با بازآرایی و بازآفرینی زمینه های موجود، شرایط را برای رونق بخشی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان فراهم کنیم.

به گزارش ایلنا، غلامرضا غفاری در سخنانی در این نشست اظهار داشت: بحث پیامدسنجی و توجه به زمینه و شرایط  جدیدی که با آن مواجهیم مساله مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: مسائل آموزشی، ‌پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی نباید از هم جدا تصور شود، زیرا این‌ها مکمل یکدیگرند و معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها همواره در بسیاری از پرسش‌های مطرح شده در حوزه آموزش عالی پیش قدم بودند.

وی افزود: چگونگی بازگشایی دانشگاه‌ها، ‌چگونگی استمرار فعالیت‌های آموزشی، ‌پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی، منابع مالی دانشگاه و درآمد اختصاصی دانشگاه‌ها، ‌اولویت فعالیت‌ها و چگونگی امکان پذیری فعالیت‌ها، تغییر در عادت‌های دانشجویان و تغییر در جهت گیری تحصیل، کیفیت تحصیل و آموزش مجازی و رونق بخشی مجدد دانشگاه‌ها از مواردی است که باید مورد تامل و بررسی جدی قرار گیرد.

معاون فرهنگی وزارت علوم خاطر نشان ساخت: کرونا واقعیت جدید زندگی ماست و چگونگی کنار آمدن با این واقعیت، ‌ معیاری است برای قضاوت و داوری افکار عمومی چه در داخل کشور و چه در سطح جهانی که باید در این راستا هزینه های آن را به حداقل برسانیم و بیشترین بهره را از آن ببریم.

وی تاکید کرد: سهمی که تشکل‌ها و کانون‌ها می‌توانند در کاهش رنج‌ها و مسائل دانشجویان از حیث روانی، ‌اقتصادی و اجتماعی داشته باشند بسیار حائز اهمیت است و باید با بازآرایی و بازآفرینی زمینه‌های موجود، شرایط را برای رونق بخشی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی فراهم نماییم و با استفاده از بستر و پتانسیل فضای مجازی تمام توان خود را در این زمینه صرف نماییم تا در شرایط سخت کنونی اثرگذار باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز