خبرگزاری کار ایران

لاری خبر داد:

شناسایی ۲۶۱۳ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور/ فوت ۱۶۰ بیمار در شبانه‌روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۴۸۶

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۱۶۰ بیمار در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: از دیروز تا امروز ۱۶ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۶۸ مورد بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۴۳ هزار و ۵۱ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۷۳۱ نفر رسید.

لاری تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۲۰۴ هزار و ۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. همچنین ۳۲۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی یادآور شد: تا کنون یک میلیون و ۸۲۰ هزار و سه آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی تاکید کرد: استان‌های خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های گلستان، البرز، کرمان، یزد، همدان و سیستان و بلوچستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز