خبرگزاری کار ایران

اتصال رایگان اینترنت بی‌سیم برای بیش از یک هزار و۳۰۰ مدرسه روستایی در فارس

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۲۶۱

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان فارس در یک‌صدوسی و هشتمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان از اتصال رایگان اینترنت برای بیش از ۱۳۰۰ مدرسه روستایی بر بستر تلفن بی‌سیم و توزیع۲۳۰ مودم به همراه اینترنت رایگان در بین مدارس روستای در سراسر استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد اسماعیلی در یک‌صدوسی وهشتمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان، با اشاره به اقدامات انجام ‌شده در مورد مصوبات قبلی این شورا، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم برگزاری کلاس‌های درس دانش آموزان در قالب فضای مجازی، ۷۰۴ نقطه از استان فارس به‌عنوان مناطق فاقد اینترنت و پوشش رادیویی و تلویزیونی شناسایی شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان فارس گفت: بر اساس پیش بینی‌‌های به‌ عمل‌آمده، ۳۹۰ نقطه از استان فاقد پوشش تلویزیونی و ۲۰۰ نقطه نیز فاقد پوشش رادیویی شناسایی شد.

وی با اشاره به همکاری آموزش‌وپرورش با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این زمینه، گفت: با توجه به تأکید و پی گیری ویژه استاندار فارس در این زمینه، علاوه بر برقراری اتصال رایگان اینترنت برای بیش از۱۳۰۰ مدرسه روستایی بر بستر تلفن بی‌سیم، ۲۳۰ مودم رایگان نیز در بین مدارس روستای، علاوه بر اینترنت رایگان توزیع شد.

اسماعیلی با اشاره به پیگیری‌های لازم برای تخصیص اینترنت رایگان برای همکاران فرهنگی و همچنین مدارس شهری در سطح استان گفت: از ۱۳ تیرماه جاری نیز طرح توزیع رایگان اینترنت و مودم برای بیش از۶۰۰ مدرسه روستایی آغاز شده است که با این اقدام دورترین مدارس فارس نیز از امکانات اینترنت رایگان برخوردار خواهند شد که می‌تواند زمینه ارائه خدمات اینترنتی برای آن منطقه را نیز فراهم آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز