خبرگزاری کار ایران

حسن بیگی:

رسیدگی به تخلفات مالی اثبات شده برخی سازمان‌های مردم نهاد در دستورکار است

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۰۹۱

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران از پیگیری و نظارت بر عملکرد مالی سازمان های مردم نهاد و انجمن های خیریه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد صبح امروز  یکشنبه ١٥ تیرماه به ریاست شکراله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران و با حضور فرزانه مروستی مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری و معاونان حوزه سمن های دفتر اجتماعی استانداری و مدیران استانی عضو شورا برگزار شد. رسیدگی به وضعیت تراز مالی تعدادی از انجمن های خیریه در دستور کار این جلسه شورا قرار داشت.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در این جلسه با اشاره به اینکه در قانون و آیین نامه مربوط به سازمان های مردم نهاد  به رسیدگی وضعیت مالی سمن ها از طریق موسسات حسابرسی اشاره شده است، گفت: سازمان های مردم نهاد و انجمن های خیریه به تهیه صورت های مالی و تراز حساب های مجموعه خود دقت نظر داشته باشند و این موارد از طریق کمیته تشکیل شده در دفتر اجتماعی پیگیری خواهد شد.

حسن بیگی با تاکید بر اینکه قوانین در خصوص مواجهه و برخورد با تخلفات برخی سازمان های مردم نهاد باید بازدارنده باشد عنوان کرد: در خصوص سازمان ها و انجمن های خیریه مردم نهاد که با تخلفات مالی همراهند اقداماتی از سوی استانداری تهران و سپس ارجاع به مراجع ذیصلاح انجام خواهد شد.

گفتنی است، در این جلسه در خصوص اخذ تعهد از سمن های متخلف، درج در پرونده و تعهد به رفع اشکالات از سوی اعضای شورا مصوباتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز