خبرگزاری کار ایران

حق شناس با اشاره به حادثه کلینیک سینا؛

نباید با سکوتی مرگبار نسبت به جان شهروندانمان بی‌تفاوت باشیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۹۰۴

عضو شورای شهر تهران گفت: هر کدام از دستگاه‌های مسئول باید سهم‌شان در حادثه کلینیک سینا مشخص شود و بدور از تعصب، بی طرفانه و بدون پیش فرض مورد قضاوت قرار بگیرند تا این حادثه بزرگ گرفتار مرور زمان نگردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد حق شناس در جریان دویست و بیست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش شهرداری درخصوص حادثه کلینیک سینا گفت: یکی از بزرگترین حادثه‌های پس از انقلاب و پس از پلاسکو نسبت به ابعاد ساختمانی حادثه کلینیک سینا بوده است. مسئله ای واجد اهمیت که منجر به از دست رفتن جان ۱۹ نفر از همشهریان عزیزمان شد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: با این حجم بزرگ از تلفات مردم انتظار دارند وقتی که خودشان صدایشان به جایی نمی رسد حداقل ما نمایندگان صدای آنها باشیم.

حق شناس با اشاره به اینکه مالک این ساختمان ۱۲ نفر پزشک بودند گفت: هر شخصی و هر نهادی خاطی باشد باید با آنها برخورد کرد چه پزشک باشد و یا هر صنف و نهاد دیگر باید در مقابل قانون تمکین کنند. هر کدام از دستگاههای مسئول باید سهمشان مشخص شود و بدور از تعصب بی طرفانه و بدون پیش فرض مورد قضاوت قرار بگیرند تا این حادثه بزرگ گرفتار مرور زمان نگردد.

حق شناس ضمن انتقاد از شهرداری تهران گفت: شهرداری بعنوان یک مجری آیا تاکنون گزارش داده است که قانون در اینجا نادرست است؟ آیا سازمان آتش نشانی و مدیریت شهری گزارش داده اند که بر حسب این قانون جان شهروندانشان در خطر است؟ کدام نهاد مسئول گزارش داده اند که مثلا جایی که اسمش اتاق عمل است ممکن است به قتلگاه تبدیل شود؟

حق شناس در پایان تاکید کرد: باید سهم و تقصیر هریک از مسئولین مشخص شود و به مراجع ذی صلاح گزارش شود تا با سکوت مرگبار نسبت به جان شهروندانمان بی تفاوت نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز