خبرگزاری کار ایران

واکنش حناچی به خبر دعوت نشدنش به جلسات هیات دولت/ دعوت‌نامه‌های دولت را دریافت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۸۰۹

شهردار تهران در واکنش به ادعایی مبنی بر دعوت نشدن شهردار به جلسات هیات دولت به دلیل ماجرای ملک جماران توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «پیروز حناچی» شهردار تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص عدم حضورش در جلسات هیات دولت گفت: دعوت‌نامه‌های دولت را دریافت می‌کنم، ممکن است در اجرا در بعضی مسائل نقطه نظراتی وجود داشته باشد، اما هدف دولت و ما اجرای قانون است.

حناچی همچنین در خصوص اخطارهای صادر شده به کلینیک سامان گفت: قبل از این حادثه ۴ اخطار برای این ساختمان صادر شد که یکی از آنها مربوط به ماده ۱۰۰ بود و اخطارهای دیگر مربوط به آتش نشانی و منطقه بوده است.

شهردار تهران با بیان اینکه خلا قانونی در این زمینه وجود دارد گفت: برخی معتقدند اگر شهرداری مقام ضابط قضایی داشت می توانست اقدامات بهتری را انجام بدهد که این موضوع هم باید بررسی شود.

حناچی افزود: یک لایحه دراین باره در دولت مطرح است و با رایزنی هایی که انجام شده این حادثه را به یک اصلاح قانونی تبدیل خواهیم کرد.

حناچی با بیان اینکه یکی از مشکلات این است که موارد ناایمنی که به مالکین ابلاغ می شود اگر نسبت به رفع آن اقدام نکنند، کسی در قانون آنها را پیگیری نمی کند و اگر از اینگونه موارد درس نگیریم موارد ناایمن دیگری را شاهد خواهیم بود.

حناچی در خصوص سهم شهرداری در این حادثه گفت: تعیین میزان قصور و تقصیر با دستگاه قضایی کشور است اما من می دانم که همکاران بنده در گلوگاه های حساس مسوولیت خود را انجام داده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز