خبرگزاری کار ایران

معاونت حمل و نقل شهردارى تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛

تشدید برخورد سختگیرانه بر استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومى از امروز

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۶۶۸

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران با صدور اطلاعیه اى اعلام میدارد، به دنبال تاکید رئیس جمهور و شهردار محترم تهران بر اجبارى شدن استفاده از ماسک در کلیه اصناف، ادارات و ناوگان عمومى سطح شهر، برخورد سختگیرانه ترى از سوى شهردارى در ناوگان عمومى صورت میگیرد .

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: با تاکید رئیس جمهور و شهردار محترم تهران بر اجبارى شدن استفاده از ماسک در تمامى اصناف، ادارات و در ناوگان عمومى پایتخت ؛ از امروز  "یک شنبه ١٥ تیر  ماه"، تمهیدات سختگیرانه ترى به این منظور در تمامى ناوگان عمومى شهر اعمال خواهد شد. 

هم اکنون در ۱۲۷ ایستگاه مترو و ٦٢ پایانه و ایستگاه اتوبوس شهر تهران ماسک به قیمت مناسب عرضه می‌شود و حتی امکان عرضه ماسک در پایانه‌هاى تاکسیرانى شهر هم فراهم شده است. 

مجموعه مدیریت شهرى و معاونت حمل و نقل و ترافیک با تاکید بر مصوبه ى دولت مبنى بر اجبارى شدن ماسک در مترو و اتوبوس اعلام میدارد: رعایت فاصله گذارى  اجتماعی و استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسى همچنان مورد تاکید است و از امروز ( یکشنبه  ١٥ تیر  ماه)  سخت گیری‌های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسى هاى شهر تهران اعمال خواهد شد.

بنا بر این اطلاعیه از ورود افراد بدون استفاده از ماسک در تمامى ایستگاه های مترو، اتوبوسرانى و تاکسیرانى ممانعت میشود، از اینرو  از شهروندان  می خواهیم که برای حفظ سلامتی خودشان فاصله های اجتماعی را رعایت کرده  و همکاری لازم را نیز در استفاده از ماسک در ناوگان عمومى شهر داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز