خبرگزاری کار ایران

کشف پرونده انتشار فیلم تیراندازی با سلاح کلاشینکف

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۵۷۷

سرپرست پلیس فتا استان هرمزگان از کشف پرونده انتشار فیلم تیراندازی با سلاح کلاشینکف در میناب خبر داد و گفت: یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه یک عدد خشاب خالی و ۱۸ عدد فشنگ جنگی شناسایی شد.

به گزارش ایلنا، سرگرد "احسان بهمنی" سرپرست پلیس فتا استان هرمزگان تشریح کرد: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، کلیپی کوتاه با محتوای تیراندازی با سلاح کلاشینکف در استان هرمزگان از طریق صفحه اینستاگرام مشاهده شد.

وی افزود: پس از بررسی های فنی توسط کارآگاهان سایبری، گرداننده صفحه مورد شناسایی قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری پلیس پاوا و حمایت های عملیاتی فرمانده انتظامی شهرستان مذکور، مأموران به آدرس شناسایی شده مراجعه کردند و ضمن دستگیری متهم، سلاح و فشنگهای مربوطه کشف شد.

این مقام مسئول بیان داشت: در بازجویی و تحقیقات تکمیلی، متهم اظهار داشت : حدود چند سال پیش به یکی از شهرهای مرزی رفته بودم و این سلاح را به عنوان هدیه از دوستم دریافت کردم وهنگامی که به همراه آشنایان به خارج از شهر رفتم به علت کنجکاوی و تفریح اقدام به تیر اندازی کردم که فیلم مربوطه توسط شخص ناشناس در فضای مجازی منتشر شده است.

سرگرد بهمنی با اشاره به پشیمانی متهم از عمل مجرمانه اش، افزود: درنهایت ضمن ارسال گزارش نهایی،متهم به دادسرا اعزام شد و در این خصوص قرار قضایی صادر شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : واردات و صادرات هر نوع سلاح، مهمات و مونتاژ و تعمیر ونگهداری آن بدون مجوز مراجع ذی‌صلاح و بی توجهی به قانون حمل اسلحه، جرم است و فرد خاطی  به مجازات های حبس از ۶ ماه تا ۱۵ سال بر حسب نوع سلاح محکوم می شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرپرست پلیس فتا استان هرمزگان به کاربران توصیه کرد: در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش خدمات الکترونیکی، لینک ثبت گزارش های مردمی با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز