خبرگزاری کار ایران

«احمدی لاشکی» معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۵۲۸

قاسم احمدی لاشکی به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

به گزارش ایلنا، قاسم احمدی لاشکی به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرور در آیین معارفه معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سوابق احمدی لاشکی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با حضور آقای لاشکی یک بنای هم افزار بین وزارت آموزش و پرورش و مجلس شورای اسلامی ایجاد کنیم که به ارتقای نظام تعلیم وتربیت منجر شود.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین محورهای فعالیت وزارت آموزش و پرورش فعالیت و تعامل هم‌افزا با مجلس شورای اسلامی است لذا تمامی فعالیت‌های وزارت آموزش و پرورش از طریق معاونت حقوقی و امور مجلس صورت می‌گیرد و در این راستا از دغدغه‌ها و پرسش‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی استفاده خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش بهره‌مندی از ظرفیت مجلس شورای اسلامی را برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت یکی از برنامه‌های مهم دانست و گفت: همه اعضای شورای معاونان و مدیران کل موظف هستند تا از ظرفیت مجلس برای بهبود نظام و تعلیم و تربیت استفاده کنند.

وی در پایان با تشکر از زحمات آقای اوحدی، معاون سابق حقوقی و امور مجلس برای وی در پست جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این نشست، قاسم احمدی لاشکی با تشکر از اعتماد دولت و وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: تنها در سایه همراهی و وفاق می‌توان بزرگترین دستگاه کشور را اداره کرد لذا برای اینکه نظام تعلیم و تربیت بتواند به فعالیت‌های خودش ادامه دهد نیاز به آرامش و عدم تلاطم دارد.

وی افزود: همه مجموعه آموزش و پرورش باید برنامه‌های خودش را در چارچوب برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش پیش ببرند تا تجمیع اهداف، عملکردها و فعالیت‌ها صورت بگیرد و در همین چارچوب با تمرکز بر فعالیت‌ها، سوالات نمایندگان مجلس نیز کمتر خواهد شد.

معاون حقوقی و امور مجلس اظهار کرد: از هم اکنون برای بودجه آموزش و پرورش و برنامه هفتم توسعه کشور در مجلس فعالیت کرده و از ظرفیت‌های مجلس برای قانونگذاری استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز