خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا تاکید شد؛

لزوم کاهش دید و بازدیدها و رعایت فاصله‌گذاری از سوی مردم

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۹۴۴

نماینده مردم ورزقان بر لزوم کاهش دید و بازدیدها و رعایت فاصله‌گذاری از سوی مردم تاکید کرد.

«الله وردی دهقانی» نماینده مردم ورزقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره شیوع بیماری کرونا در استان آذربایجان شرقی گفت: استان ما متاسفانه به دلیل سفرهایی که انجام شده در وضعیت قرمز قرار گرفته است و در بعضی از شهرستان‌های استان شاهد افزایش بیماران کرونایی هستیم. 

وی ادامه داد: معتقدم باید محدودیت‌هایی اعمال شود و برخی از محدودیت‌های گذشته را برگردانند. مردم نیز باید فاصله اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با تدابیر مناسب شاهد کاهش شیوع بیماری باشیم. در شهرستان ورزقان و خیلی از شهرستان‌های استان وضعیت خوب نیست.

دهقانی خاطرنشان کرد: به ویژه در مناطق گردشگری و مسافرپذیر که مردم بیشتر حضور دارند، آلودگی بیشتر است و بنابراین باید محدودیت‌هایی اعمال شود و همچنین از تجمعات جلوگیری و مناطق پرتردد به صورت مداوم گندزدایی شوند. 

وی تاکید کرد: امیدواریم با رعایت مردم و تدابیر شدید بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری و کاستن دید و بازدیدها و کاهش ارتباطات بیماری کمتر شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز