خبرگزاری کار ایران

خبر تکمیل شد؛

افزایش تعداد جان‌باختگان/ تکذیب وجود مرکز پزشکی هسته‌ای/ جزییات وضعیت مصدومان + فیلم + تصویر+ اسامی مصدومان

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۰۸۱

حادثه آتش‌سوزی در دی کلینیک سینا ۱۹ کشته و ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا حوالی ساعت ۲۰:۵۶ امشب یک مورد حادثه آتش سوزی و انفجار در مرکز درمانی سینا واقع  در خیابان شریعتی، پایین ترازمیدان قدس، کوچه ماهروزاده اتفاق افتاده است. 

۰۷:۲۰

آخرین وضعیت مصدومان حادثه

پیمان صابریان رییس اورژانس تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آخرین جزییات حادثه انفجار در مرکز درمانی سینا اطهر گفت: در این حادثه متاسفانه ۱۹ نفر جان خود را از دست داده اند.

وی ادامه داد: ۱۴ نفر نیز مصدوم شده اند که ۹ نفر از آنها به بیمارستان شهدای تجریش منتقل و مابقی به صورت سرپایی درمان شده اند. 

رییس اورژانس تهران تصریح کرد: متاسفانه از تعداد افرادی که در بیمارستان بستری شده بودند یک نفر جان خود را از دست داده و یک نفر در بیمارستان تحت نظر و مابقی نیز ترخیص شده اند. 

افزایش تعداد جان‌باختگان/ تکذیب وجود مرکز پزشکی هسته‌ای/ جزییات وضعیت مصدومان + فیلم + تصویر+ اسامی مصدومان

۱:۵۵

افزایش تعداد مصدومان/احتمال انفجار مجدد

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور از افزایش تعداد مصدومان به ۱۴ نفر خبر داد و گفت: احتمال انفجار مجدد در این ساختمان همچنان وجود دارد.

 

۰۰:۵۶

فوت ۱۵ زن و ۴ مرد 

پیمان صابریان رییس اورژانس تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین جزییات این حادثه گفت: متاسفانه تاکنون ۱۹ نفر جان خود را بر اثر این حادثه از دست داده اند. 

وی ادامه داد:۱۵ زن و ۴ مرد در این حادثه جان باختند. یکی از مصدومان حادثه نیز که حال وی بسیار وخیم گزارش شده بود پس از انتقال به بیمارستان شهدای تجریش جان خود را از دست داد. 

۰۰:۲۳

وضعیت ترافیک در محدوده حادثه تحت کنترل است

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، اظهار کرد: ساعت ۲۱:۲۰ در خیابان شریعتی قبل از میدان قدس داخل کوچه ماهرو زاده (منطقه ۱) ساختمان آزمایشگاه پزشکی دچار انفجار شد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: با توجه به حضور عوامل امدادی، محدودیت‌هایی در معابر اطراف اعمال شده است.

وی گفت: شمال به جنوب خیابان شریعتی از میدان قدس و در جنوب به شمال از تقاطع خیابان شریعتی و خیابان موسی وند محدودیت تردد داریم. وضعیت ترافیکی آن محدوده تحت کنترل است.

۰۰:۰۵

تایید فوت ۱۸ نفر در حادثه دی کلینیک سینا

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات تکمیلی این حادثه گفت: حدود ۲۰ نفر از که در این محل گرفتار شده بودند نجات داده شده و به خارج از محل حادثه منتقل شدند. 

وی ادامه داد: در ادامه جستجو دقایقی قبل در یکی از اتاق ها نیروهای آتش نشانی ۶ نفر دیگر را پیدا کردند که علائم حیاتی نداشتند و فقط یک نفر از آنها علائم حیاتی داشته است و تحویل عوامل اورژانس شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: متاسفانه ۱۹ نفر از داخل ساختمان خارج شده که فوت ۱۸ نفر از آنها تایید شده است. 

۲۳:۴۷

 نشست گاز، دلیل احتمالی حادثه در دی کلینیک سینا 

حمیدرضا گودرزی، معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران در گفت‌وگویی با شبکه خبر درباره این حادثه گفت: به احتمال زیاد این حادثه بر اثر نشست گاز رخ داده است اما هنوز دلیل اصلی آن مشخص نیست.

وی اظهار کرد: درباره تعداد مجروحین و کشته‌های این حادثه آمار دقیقی وجود ندارد و عوامل اورژانس و آتش‌نشانی باید مسئولیت اطلاع‌رسانی در این زمینه را بپذیرند.

معاون استاندار تهران با بیان این که کار اطفاء حریق این ساختمان به پایان رسیده است، گفت: ساختمان آسیب جدی دیده است و احتمال مجروح و کشته شدن افراد هم قطعاً وجود دارد.

او با بیان این که تعدادی از سکنه و کادر درمانی پس از این انفجار به پشت‌بام درمانگاه رفته بودند و نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس آنها را از پشت‌بام نجات داده‌اند، گفت: اظهارنظر صریح درباره دلیل این حادثه سخت است و باید بررسی دقیق انجام گیرد.

گودرزی درباره دلیل اصلی این حادثه گفت: تا موضوع توسط اورژانس و آتش‌نشانی بررسی کامل نشود، اظهارنظری نمی‌کنیم.

اعزام ۴ تیم امداد و نجات به محل حادثه آوار تهران

۲۳:۴۵

مدیرعامل استان تهران گفت: ۴ تیم امداد و نجات شامل یک تیم واکنش سریع، ۲ تیم جست و جو و نجات شهری «آوار» و یک تیم آنست «سگ های زنده یاب» به محل حادثه آوار اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: گزارشی مبنی بر ریزش ساختمان و ایجاد آوار در منطقه تجریش تهران از طریق آتش نشانی اعلام شد.
وی افزود:  بلافاصله ۴ تیم امداد و نجات شامل یک تیم واکنش سریع، دو تیم جست و جو نجات شهری «آوار»  و یک تیم آنست «سگ های زنده یاب» به محل حادثه اعزام شدند.
فتحی گفت: تیم های اعزامی به عنوان پشتیبان آتش نشانی در محل حادثه حاضر شده و عملیات جست و جو نجات آغاز شده است.
 
بنابراین گزارش عملیات جست و جو و نجات برای پیدا کردن محبوسان احتمالی آغاز شده است.
افزایش تعداد جان‌باختگان/ تکذیب وجود مرکز پزشکی هسته‌ای/ جزییات وضعیت مصدومان + فیلم + تصویر+ اسامی مصدومان

۲۳:۴۱

هشدار پلیس درباره عدم تجمع در محل آتش سوزی مرکز درمانی سینا

 سردار حمید هداوند جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دقایق اولیه حادثه با حضور در محل حادثه بیمارستان سینا با اشاره به اینکه توسط کارشناسان آتش نشانی و کارآگاهان پلیس علت وقوع حادثه در دست بررسی است،  عنوان داشت :به محض وقوع حادثه عوامل پلیس راهور  و پلیس پیشگیری و یگان امداد در محل حضور یافته و  اقدامات لازم را در حوزه های ترافیکی، انتظامی  بعمل آوردند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آتش اطفا و اوضاع تحت کنترل می باشد، گفت: در بررسی های اولیه علت وقوع حادثه را نشت گاز و اتصالی کابل برق اعلام نموه اند که اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همشهریان محترم اخبار را طریق رسانه های رسمی و معتبر پیگیری نمایند، افزود: اکیدا توصیه می شود مردم از حضور در  محل حادثه خودداری تا یگان های امدادی سریعتر و بهتر بتوانند ماموریت خود را انجام دهند.

۲۳:۳۰

مصدومیت ۱۲ نفر بر اثر حریق در دی کلینیک سینا

ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت گفت: این مرکز یک دی کلینیک و دارای ۵ طبقه است.

وی ادامه داد: ۲۵ نفر در محل حضور داشتند و متاسفانه همانطور که دادستان اعلام کردند ۱۰ زن و ۳ مرد فوت شده اند ۷ نفر به صورت سرپایی درمان و ۵ نفر به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شده اند.

معاون کل وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: دی کلینیک سینا یک مرکز دندانپزشکی و تصویر برداری است و برخی اعمال جراحی سبک در آن انجام شده است.

حریرچی در واکنش به اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر وجود مواد رادیو اکتیو در محل انفجار کلینیک سینا اطهر در خیابان شریعتی تهران گفت: این خبر را تکذیب می کنم. رادیولوژی معمولی در این کلینیک دایر بوده است و بیشتر MRI بوده که اشعه ایکس هم ندارد.

۲۳:۲۳

۱۳ کشته بر اثر حریق در مرکز درمانی سینا

پیمان صابریان رییس اورژانس تهران در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات تکمیلی حادثه آتش سوزی در بیمارستان سینا گفت: متاسفانه براثر این حادثه تاکنون ۱۳ نفر جان خود را از دست داده اند. 

وی ادامه داد: همچنین ۶ مصدوم نیز به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شده اند. 

رییس اورژانس تهران گفت: اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می شود. 

افزایش تعداد جان‌باختگان/ تکذیب وجود مرکز پزشکی هسته‌ای/ جزییات وضعیت مصدومان + فیلم + تصویر+ اسامی مصدومان

۲۲:۴۰

مصدومیت ۶ نفر به دلیل آتش سوزی در مرکز درمانی سینا/اطلاعات تکمیلی اعلام می شود

پیمان صابریان رییس اورژانس تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین جزییات از حادثه آتش سوزی در کلینیک درمانی سینا در میدان قدس گفت:  حریق در درمانگاه احتمالا به دنبال انفجار کپسول اکسیژن بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۶ مصدوم به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شده اند. 

به گفته رییس اورژانس تهران اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.  

۲۲:۳۶

مهار آتش در کلینیک سینا

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به حریق در درمانگاه سینا گفت: در ساعت ٢١ روز جاری انفجار و حریق در کلینیک سینا اطهر رخ داد که به دنبال آن نیروهای آتش‌نشانی به همراه تجهیزات پشتیبانی و تنفسی به محل اعزام شدند.

به گفته وی هم‌اکنون حریق کلینیک سینا تحت کنترل است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: نیروها همچنان در حال جست‌وجوی طبقات و لکه‌گیری حریق هستند. هنوز تعداد دقیقی از خسارت جانی یا افراد نجات داده شده مشخص نیست و اخبار نهایی اعلام خواهد شد.

۲۲:۲۶

ادامه امدادرسانی در محل حادثه درمانگاه سینا

پیمان صابریان رییس مرکز اورژانس تهران درباره جزییات حادثه آتش سوزی در کلینیک درمانی سینا گفت: این حادثه در ساعت ۲۰:۵۶ در خیابان شریعتی، پایین تر از میدان قدس، کوچه ماهروزاده به سامانه اورژانس اطلاع داده می شود. 

وی با بیان اینکه احتمالا این آتش سوزی به دنبال انفجار کپسول اکسیژن بوده است، ادامه داد: ستاد بهشتی در بیمارستان شهدای تجریش آماده و - ستاد ایران در بیمارستان مطهری آماده پذیرش مصدومین سوختگی احتمالی این حادثه هستند. 

رییس اورژانس تهران خاطرنشان کرد: ۷ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه موتورلانس و ۲ اتوبوس آمبولانس در محل استقرار دارند.

وی ادامه داد: همکاران آتش نشانی درحال عملیات امداد و نجات هستند.

۲۱:۳۵

جزییات حریق در کلینیک درمانی 

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعتی قبل وقوع حریق در یک کلینیک درمانی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل واقع در خیابان شریعتی قبل از قدس اعزام شدند.

وی با بیان این که هم‌اکنون چهار ایستگاه در محل در حال انجام عملیات هستند، ادامه داد: نیروها در حال جست‌وجو برای یافتن افراد هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: گفته می‌شود که انفجارهایی نیز در این محل رخ داده اما هنوز علت حادثه مشخص نیست. این حریق و انفجار در یکی از طبقه‌های منفی این کلینیک درمانی رخ داده است.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.

افزایش تعداد جان‌باختگان/ تکذیب وجود مرکز پزشکی هسته‌ای/ جزییات وضعیت مصدومان + فیلم + تصویر+ اسامی مصدومان

۲۱:۱۶

حریق در مرکز درمانی

پیمان صابریان رییس اورژانس تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره جزئیات این حادثه گفت: یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک درمانگاه در خیابان شریعتی، پایین ترازمیدان قدس، کوچه ماهروزاده به سامانه اورژانس اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۲۰:۵۳ اتفاق افتاده است، ادامه داد: احتمالا به دنبال انفجار کپسول اکسیژن این حریق ایجاد شده است.

به گفته وی احتمالا در این حادثه سه نفر مصدوم شده اند.

افزایش تعداد جان‌باختگان/ تکذیب وجود مرکز پزشکی هسته‌ای/ جزییات وضعیت مصدومان + فیلم + تصویر+ اسامی مصدومان

 

افزایش تعداد جان‌باختگان/ تکذیب وجود مرکز پزشکی هسته‌ای/ جزییات وضعیت مصدومان + فیلم + تصویر+ اسامی مصدومان

 

افزایش تعداد جان‌باختگان/ تکذیب وجود مرکز پزشکی هسته‌ای/ جزییات وضعیت مصدومان + فیلم + تصویر+ اسامی مصدومان

 

افزایش تعداد جان‌باختگان/ تکذیب وجود مرکز پزشکی هسته‌ای/ جزییات وضعیت مصدومان + فیلم + تصویر+ اسامی مصدومان

افزایش تعداد جان‌باختگان/ تکذیب وجود مرکز پزشکی هسته‌ای/ جزییات وضعیت مصدومان + فیلم + تصویر+ اسامی مصدومان

 

افزایش تعداد جان‌باختگان/ تکذیب وجود مرکز پزشکی هسته‌ای/ جزییات وضعیت مصدومان + فیلم + تصویر+ اسامی مصدومان

افزایش تعداد جان‌باختگان/ تکذیب وجود مرکز پزشکی هسته‌ای/ جزییات وضعیت مصدومان + فیلم + تصویر+ اسامی مصدومان

افزایش تعداد جان‌باختگان/ تکذیب وجود مرکز پزشکی هسته‌ای/ جزییات وضعیت مصدومان + فیلم + تصویر+ اسامی مصدومان

افزایش تعداد جان‌باختگان/ تکذیب وجود مرکز پزشکی هسته‌ای/ جزییات وضعیت مصدومان + فیلم + تصویر+ اسامی مصدومان

افزایش تعداد جان‌باختگان/ تکذیب وجود مرکز پزشکی هسته‌ای/ جزییات وضعیت مصدومان + فیلم + تصویر+ اسامی مصدومان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز