خبرگزاری کار ایران

تاکید بر افزایش سطح دانش فرماندهان یگان ویژه

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۰۳۵

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: آموزش از ارکان اصلی در رسیدن به موفقیت در ماموریت ها است و بالا بردن سطح دانش فرماندهان در موضوع آموزش موجب ارتقاء توان عملیاتی کارکنان و در نهایت پیروزی در ماموریت ها با کمترین خسارت خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سردار حسن کرمی در نشست فرماندهان، معاونان و رؤسای یگان های ویژه سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) اظهار کرد: دهه کرامت بهترین فرصت برای ارتقاء روحیه معنوی کارکنان در موضوع محرومیت زدایی در راستای ادامه طرح مواسات و همدلی است، امیدواریم همکاران مانند ماه مبارک رمضان که درطرح نسیم همدلی خوش درخشیدند، در دهه کرامت نیز به این امر اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت های حاصله در کشور نتیجه مجاهدت ها و ایستادگی مردم در کنار بزرگ مردانی مانند سردار رشید اسلام"حاج قاسم سلیمانی" و هزاران شهید دیگر، در سایه سنگین تحریم ها و تهدیدات دشمنان بوده است تصریح کرد: حراست از این دستاوردها وظیفه انقلابی و مهم ما را به عنوان وارثان این نظام و انقلاب که هزینه های زیادی برای حفظ و انتقال آن به نسل های آینده شده سنگین تر می کند، باید بتوانیم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره آن همه مجاهدت ها، راه و شیوه شهدای عزیز را به خصوص در انجام ماموریت ها سرلوحه کار خود قرار داده و به صورت عملی پیاده سازی کنیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب، رژیم طاغوت به دنبال جدایی مردم از دین بود، اما معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) با پرورش انسان هایی بزرگ و نشان دادن راه درست به مردم توانست در مقابل آن رژیم دست نشانده آمریکا بایستد، این رشد و ترقی که ایران را سرآمد دیگر کشورها کرده، مدیون مجاهدت امام خمینی(ره) و مردم شهید پرور است.

سردار کرمی اذعان کرد: اگر این تحریم ها و فشارهایی که دشمنان به ایران اسلامی وارد کرده اند، به کشوردیگری تحمیل می شد، یقینا در اندک زمان کوتاهی نظام آن کشور از هم می پاشید، اما مردم ایران با همبستگی مثال زدنی و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) در مقابل این تحریم ها و تهدیدات ایستادگی کردند، به دشمنان ثابت شده که مردم ایران مانند هشت سال دفاع مقدس با اتحاد و یکدلی از همه مشکلات عبور خواهند کرد.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگر سخنان خود به مقوله مهم آموزش پرداخت و گفت: کسانی که با عملیات های دوران دفاع مقدس آشنایی دارند، بر این امر واقفند که قبل از شروع عملیات ها، فرماندهان با تشکیل قرارگاه هایی اقدام به ایجاد آمادگی در بین نیروها می کردند، به عنوان مثال با تشکیل گروه هایی نسبت به شناسایی عوارض زمین، اشراف اطلاعاتی بر جبهه دشمن، بررسی نیازمندی های عملیات و.... اقدام می کردند، یگان های ویژه با سرلوحه قرار دادن همان اقدامات فرماندهان دوران دفاع مقدس، قبل از انجام هرگونه ماموریتی، کیفی سازی آموزش ها و تقویت روحیه ایثارگری و سلحشوری کارکنان را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس پلیس ویژه کشور، آموزش را از ارکان اصلی در رسیدن به موفقیت در ماموریت ها دانست و عنوان کرد: به روز بودن فرماندهان و مسئولان یگان های ویژه در بحث آموزش مورد تاکید است، بالابردن سطح دانش فرماندهان در موضوع آموزش موجب ارتقاء توان عملیاتی کارکنان و در نهایت پیروزی در ماموریت ها با کمترین خسارت خواهد شد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، کرمی ارتقاء روحیه معنوی کارکنان را از وظایف فرماندهان عنوان و اظهار داشت: نیرویی که از روحیه معنوی بالایی برخوردار باشد، در میدان عمل و ماموریت ها نیز به نحو احسن انجام وظیفه می کند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در پایان ضمن تاکید بر تعامل گسترده تر فرماندهان یگان ویژه با فرماندهان انتظامی استان ها عنوان کرد: فرماندهان یگان ویژه به عنوان کارشناسان این نیرو در مقابله ناآرامی ها و تجمعات در استان ها هستند، تعامل و انتقال تجربه به فرماندهان انتظامی در قالب مدیریت راهبردی به جهت پیشگیری از اقدامات مخلان نظم و امنیت باید در اولویت همه فرماندهان قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز