خبرگزاری کار ایران

دستگیری شرور شبکه‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۹۹۵

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری شرور شبکه های اجتماعی خبر داد و گفت: متهم اظهار داشت، با بارگذاری صفحات شرارت و تبلیغات غیر مجاز کسب درآمدمی کردم.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "علی محمدی"با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس امنیت عمومی پایتخت مبنی بر اینکه فردی در پیج اینستاگرامی خود تصاویری از قدرت نمایی خود و تبلیغات غیر مجاز بارگذاری و انتشار  می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با رصد های  اطلاعاتی مخفیگاه،  مشخصات و هویت اصلی گرداننده این  صفحات،در حوالی شمال غرب تهران شناسایی شد.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه دستور دستگیری متهم از مرجع قضائی اخذ شد، اظهار داشت: روز گذشته نهم تیر ماه در یک عملیات پلیسی،  مأموان این پایگاه  موفق شدند متهم را در مخفیگاهش دستگیر و برای  ادامه تحقیقات به  پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران انتقال دهند.

وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به کسب درامد نامشروع و دریافت مبالغ هنگف از طریق تبلیغات غیرقانونی در فضای مجازی و شبکه اجتماعی اینستاگرامی اقرار کرد، اضافه کرد:متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت خاطر نشان کرد: پلیس با رصد مستمر فضای مجازی با مجرمان و افرادی که بخواهند چه در این فضا و چه در فضای حقیقی نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون به شدت برخورد می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز