خبرگزاری کار ایران

هیچ مدرسه‌ای اجازه برگزاری کلاس‌های حضوری را ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۹۳۹

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: هرگونه فعالیت فوق برنامه آموزشی درسی در مدارس شهر تهران در ایامی که تا آغاز بازگشایی مدارس قرار داریم به صورت کامل ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: از آن جایی که وضعیت کشور به لحاظ همه‌گیری ویروس کرونا با توجه به توصیه ستاد مرکزی مبارزه با کرونا وضعیت شکننده‌ای است و هر روز شاهد افزایش آمار هستیم و از آن جایی که بحث و سلامت دانش‌آموزان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع اولویت اول ما بحث  تربیت فرزندان، سلامت جسمی و روحی آنها است بدین وسیله اعلام می‌کنم که هرگونه فعالیت فوق برنامه آموزشی درسی در مدارس شهر تهران در ایامی که تا آغاز بازگشایی مدارس قرار داریم به صورت کامل ممنوع است.

وی تاکید کرد:‌ هیچ مدرسه‌ای اجازه ندارد که کلاس‌های حضوری برای دانش آموزان برگزار کند. بنابراین ممنوعیت برگزاری هرگونه کلاس حضوری برای دانش آموزان را اعلام می‌کنیم. اگر والدین محترم با مواردی برخلاف این مطلبی که عرض کردم مواجه شدند؛ یعنی اگر مدرسه‌ای تخلف کرد و اقدام به برگزاری اینگونه کلاس‌ها کرد باید بلافاصله به واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت آموزش و پرورش شهر تهران با تلفن 88964006 اعلام کنند.

ثقفی گفت:‌ بازرسین ما بلافاصله در محل حضور پیدا خواهند کرد و در صورت احراز تخلف حتماً با متن متخلفین برخورد خواهد شد. در زمینه برگزاری هرگونه کلاس ما تابع نظر ستاد مبارزه با کرونا هستیم. با توجه به اینکه شرایط فعلی کشور هم شرایط مساعدی نیست ما از همه مدارس درخواست می‌کنیم به صورت جدی از برگزاری کلاس‌های آموزشی درسی حضوری خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز