خبرگزاری کار ایران

دریافت غیرحضوری گواهی‌های پایان‌کار ساختمانی عملیاتی شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۸۶۰

مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران از عملیاتی شدن دریافت غیر حضوری گواهی های پایان کار ساختمانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، حامد سلیمی مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران در خصوص امکان دریافت غیر حضوری گواهی های پایان کار ساختمانی گفت: در راستای فرآیند هوشمندسازی و به منظور رفاه حال شهروندان تهرانی و تسریع در امور، از تاریخ هفتم تیر ماه سال جاری"چاپ گواهی های پایان کار ساختمانی" از دسترسی مرکز چاپ اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه خارج و به صورت سیستمی آرشیو می شود؛ از این رو دیگر نیازی به مراجعه حضوری به این اداره کل نبوده و متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به سامانه urban.tehran.ir  و با استفاده از نام کاربری شهروندی خود اقدام به دریافت و چاپ گواهی نمایند.

وی افزود: در صورتیکه متقاضی فاقد حساب کاربری شهروندی باشد، ابتدا باید در سامانه تهران من(my.tehran.ir) ثبت نام کرده و پس از دریافت پیامک حاوی نام کاربری و رمز ورود برای ثبت تعهدنامه ی صیانت از نام کاربری، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کند. 

براساس گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سلیمی تأکید کرد: بعد از تأیید تعهد نامه در دفتر خدمات الکترونیک شهر، (مالک/ متقاضی) می تواند با مراجعه به سامانه urban.tehran.ir  و ورود با نام کاربری شهروندی خود اقدام به دریافت و چاپ گواهی نماید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز