خبرگزاری کار ایران

کشف محموله ۱۸ میلیاردی سیگار قاچاق در بندرلنگه

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۷۰۱

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بیش از ۲ میلیون نخ سیگار قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان لنگه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار " غلامرضا جعفری" اظهار داشت : ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بندرلنگه در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک انبار نگهداری کالای قاچاق را در یکی از محلات حاشیه ای شهرستان شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل واقع در بندرکنک اعزام و در یک عملیات ضربتی در بازرسی از محل و انبار مورد نظر۲ میلیون و ۳۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق و بi صورت بلاصاحب کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه ، ۱۸میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و تلاش ماموران برای شناسایی ودستگیری عاملان قاچاق ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه پلیس با تمام توان و اقتدار با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مبارزه می کند از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی اقتصادی و قاچاق کالا و ارز توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز از طریق سامانه تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز