خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر بهداشت؛

رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۱۵۶

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سید هدایت‌اله فقیه را به عنوان رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سید هدایت اله فقیه

با توجه به سوابق علمی و اجرائی جنابعالی، بدینوسیله به عنوان رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می‌شوید تا با یاری خداوند و استفاده از مشارکت کلیه همکاران و پیروی از مشی اعتدال دولت تدبیر و امید به انجام امور محوله بپردازید. شرح وظایف و انتظارات اجرائی از جنابعالی متعاقبا ابلاغ خواهد شد. بدیهی است کلیه معاونین محترم و مدیران ذیربط همکاری لازم را با شما به عمل خواهند آورد .

همچنین سعید نمکی در نامه‌ای از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته صفی‌خانی در مدت تصدی مسئولیت ریاست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکر و قدردانی کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر حمیدرضا صفی خانی

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید. بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران، در مناصب و جایگاه‌های دیگر خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز