خبرگزاری کار ایران

مفاخریان:

ضوابط نحوه صدور مجوز ون‌ کافه‌ها در دست تصویب است

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۸۶۷

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به فعالیت غیرقانونی ون‌کافه‌ها در پایتخت گفت: از شهرداری مناطق ۲۲ گانه خواستیم که نسبت به جمع‌آوری این واحدهای غیر مجاز اقدام کنند.

به گزارش ایلنا،‌ سید علی مفاخریان با بیان این که اعطای مجوز به این واحدهای صنفی سیار از سوی شهرداری تنها پس از ارزیابی مجوز اصناف و اتحادیه و وزارت بهداشت قابل بررسی خواهد بود، افزود: در صورت ارائه مواد غذایی، چگونگی عرضه این محصولات، سیستم فاضلاب، آب آشامیدنی، دسترسی به برق و سردخانه باید مورد ارزیابی قرار بگیرد و متقاضی تنها پس از بررسی این موارد، وارد مراحل رسیدگی برای صدور مجوز قرار خواهد گرفت. 

وی ادامه داد: هنوز ضوابط مربوط به بهره‌برداری از کافه‌ون‌ها در شورای اسلامی شهر تهران مصوب نشده است بنابراین ما  منتظر تصویب  ساز و کار نهایی نحوه واگذاری و چگونگی صدور مجوز در شورای شهر هستیم تا به درخواست های اشخاص حقیقی و حقوقی  رسیدگی کنیم. 

براساس گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، مفاخریان در پایان گفت: واحدهای سیار کافه‌ون ها می‌توانند با عرضه محصولات منحصر به فردی که در رستوران‌ها و کافه‌ها قابل دسترسی نیست بازار ویژه خود را داشته باشند. در حال حاضر ذهنیت شهروندان در خصوص خدمات کافه ون‌ها محدود به عرضه مواد غذایی می‌شود در حالی که این مشاغل ظرفیت ویژه‌ای برای ارائه طیف وسیعی از خدمات دارند. به طور مثال خدمات مربوط به عرضه دم‌نوش و شربت‌خانه،فروش صنایع دستی، اقلام هنری یا موسیقی خیابانی می‌تواند تنها بخشی از خدمات کافه‌ون‌ها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز