خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان تعزیرات:

۸۸ درصد پرونده‌های ارزی مربوط به استان تهران است

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۶۲۵

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به ضرورت استانداردسازی و سیاست گذاری برای رسیدگی به پرونده‌های ارزی گفت: ۸۸ درصد پرونده های ارزی در استان تهران در حال رسیدگی است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در جلسه ای که به منظور بررسی پرونده های تعهدات ارزی در شعب و اجرای احکام تشکیل شد؛ گفت: به دنبال چابک سازی مولفه ها از لحاظ سیستمی هستیم که خوشبختانه بخشی از آن محقق شده و بخشی نیز در حال انجام است و به طور کلی اقدامات نسبی انجام شده، اقناع کننده بوده است.  

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های سازمان با وجود مشکلات در سه سال گذشته تغییر کرده است، تصریح کرد: پروندهای سازمان در این بازه زمانی به صورت کلی ۱۴ درصد افزایش داشته است.

انصاری اظهار داشت: در این دوره، سازمان نقش موثری در احقاق حقوق مردم داشته و سعیمان بر این بوده تا پیگیر مطالبات مردمی باشیم.

معاون وزیر دادگستری تاکید کرد: ۸۸ درصد پرونده های ارزی در حیطه کاری تعزیرات تهران است و به همین دلیل مانده پرونده ها نیز در تهران بسیار بالاتر است.

وی با اشاره به ضرورت استاندارد سازی کمی در رسیدگی و اجرای حکم پروند های ارزی، گفت: ظرفیت ها را در حد وسع گسترش دادیم که بهمان نسبت نیز توقع از سازمان افزایش پیدا کرده بنابراین باید با سعه صدر و اهتمام بیشتر عمل کنیم.

او ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده برای رسیدگی و  اجرای احکام پرونده های ارزی، تصریح کرد: با سیاست گذاری نقش آفرین و با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)واسناد بالا دستی می توانیم تا پایان سال به افق مدنظر در این حوزه دست پیدا کنیم و این موضوع با  تلاش های تک تک شما عزیزان محقق می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز