خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

حریق گسترده در کارگاه تولید پارچه

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۶۰۶

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق گسترده در یک کارگاه تولید پارچه خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۲۲:۳۴ شب گذشته یک مورد آتش‌سوزی در یک مرکز تولیدی در جاده خاوران بعد از پاکدشت نرسیده به شریف‌آباد در جاده جمال‌آباد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این محدوده خارج از حوزه استحفاظی شهرداری تهران است، ادامه داد: با توجه به وسعت حادثه یک ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به عنوان نیروی کمکی از آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانان از محدوده‌های اطراف مانند پاکدشت و شریف آباد در محل حضور داشتند.

ملکی با بیان اینکه محل آتش‌سوزی سه باب سوله بزرگ مسقف بود، یادآور شد: این سوله‌ها هر کدام ۷۰۰ متر وسعت داشت در این سوله‌‌ها نخ و پارچه و صنایع نساجی نگهداری و تولید می‌شد. در هر سه سوله مقدار زیادی نخ و پارچه وجود داشت و زمانی که نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه رسیدند هر سه سوله به طور کامل شعله‌ور بود.

وی ادامه داد: آتش ‌از زیر سقف‌ها به بیرون زده بود و شدت حرارت به حدی بود که سقفها نیز تخریب شده بود. خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت و بعد از مدتی تلاش آتش‌نشانان آتش به کنترل درآمده و درساعت ۰۱:۱۱ بامداد آتش‌نشانان تهرانی بعد از عملیات اولیه و مهار آتش به پایگاه بازگشتند.

ملکی تصریح کرد: لکه‌گیری و شعله‌زنی نیز توسط آتش‌نشانان محلی انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز