خبرگزاری کار ایران

ارائه گزارش پروژه‌های اولویت محور در جلسات هم‌اندیشی از سوی شهردار

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۵۸۹

رییس شورای شهر تهران درخصوص جلسه هم‌اندیشی صبح امروز با شهردار جزئیاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی پیش از آغاز دویست و بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: جلسات هم‌اندیشی با حضور شهردار تهران را آغاز کردیم. پیش از این هر دو هفته یک بار جلسات با حضور شهردار برگزار می‌شد که در حال حاضر هر هفته یک بار شهردار را به جلسات هم اندیشی دعوت می‌کنیم.

او ادامه داد: در جلسه هم‌اندیشی امروز، گزارش شهردار تهران درخصوص پروژه‌های اولویت محور شهرداری تهران مطرح شد که این پروژه‌ها بر اساس برنامه‌های اولویت محور و تحقق‌پذیری است که در شورا با هماهنگی شهرداری به تصویب رسیده بود. در حال حاضر شهردار تهران در هر جلسه‌ای تعدادی از این پروژه‌ها را توضیح می‌دهند و آخرین وضعیت آنها را تشریح می‌کند.

هاشمی گفت: در جلسه امروز موضوع زیر گذر گیشا و پل عابر و کنار گذری که هنوز ساخته نشده است مطرح شد. همچنین درخصوص افتتاح پروژه طغرل که آماده است و باید ساختار اجرایی آن چیده شود نیز مورد بحث قرار گرفت.

هاشمی با بیان اینکه پروژه صبا به دلیل مشکلات حقوقی متوقف است گفت: قرار شد با پیگیری مشکلات حقوقی آن برطرف شود. پیش از این بخشی از این پروژه به بهره‌برداری رسیده بود که به دلیل همین مشکلات حقوقی متوقف شد‌.

رییس شورای شهر تهران در خصوص انتقادش درباره تاخیر در افتتاح پروژه‌های مترو، گفت : مصاحبه من بد بازتاب داده شد و علت آن تیتری بود که روزنامه شرق زد که اگر شهردار بودم. اصلا چنین موضوعی در این گفتگو نبود. در این مصاحبه از من پرسیده شده که آیا علاقمند هستید که شهردار شوید ومن پاسخ داده‌ام که علاقه ای به این کارندارم اما اگر این فرصت به من داده می شد این کارها را انجام می دادم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز