خبرگزاری کار ایران

توضیح فرماندار قلعه‌گنج درباره واریز ۵۰ میلیون تومان به حساب مددجویان

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۲۲۳

فرماندار قلعه‌گنج درباره واریز مبلغ ۵۰ میلیون تومانی به حساب مددجویان این شهرستان توضیحاتی را ارائه کرد.

عباس شهسواری فرماندار قلعه‌گنج درباره شارژ ۵۰ میلیون تومانی کارت امداد ولایت مددجویان کمیته امداد در قلعه‌گنج گفت: در روز چهارشنبه مبلغ ۵۰ میلیون تومان به حساب مددجویان کمیته امداد در قلعه‌گنج واریز می‌شود که بعد از دو ساعت مسدود می‌شود. این موضوع در دست بررسی است و تا این لحظه نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که چه کسی این مبلغ را واریز کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که کمیته امداد اعلام کرده است این مبلغ از سوی آنها واریز نشده همچنین وزارت رفاه نیز پرداخت این مبلغ را تکذیب کرده است پس این مبلغ چگونه به مددجویان پرداخت شده است، ادامه داد: ما در حال بررسی همه احتمالات هستیم و انشالله به محض اینکه اطلاعات دقیق و قابل انتشاری داشته باشیم اعلام خواهیم کرد.

فرماندار قلعه‌گنج درباره برخی برداشت‌ها توسط مددجویان از این مبلغ تصریح کرد: کارت امداد ولایت با برخی فروشگاه‌ها طرف قرارداد است و برخی از افراد که متوجه شدند از این مبلغ استفاده کرده‌اند اما بلافاصله بعد از یک الی دو ساعت حساب مددجویان مسدود شده است و برای برخی قابل استفاده نبوده‌است.

شهسواری درباره ادعای یک فروشگاه که مبلغ بیش از یک میلیارد به حساب آن واریز شده‌است، خاطرنشان کرد: این موضوع هم در حال بررسی است اطلاعات ما صرفا احتمالات است و در حال بررسی هستیم. به نظرمن اگر از تهران این موضوع پیگیری شود قطعا زودتر به نتیجه خواهد رسید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز