خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

جذب ۲۰۰ نفر تا پایان سال ۹۹ در پزشکی قانونی

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۷۴۹

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور از جذب ۲۰۰ نفر تا پایان سال ۹۹ در سازمان پزشکی قانونی کشور خبر داد.

"عباس مسجدی آرانی" رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره استخدام نیرو در سازمان پزشکی قانونی گفت: بیش از ۷۵۰۰ پست سازمانی از طرف سازمان امور استخدامی برای پزشکی قانونی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد نیز حدود ۳۲۰۰ پست اشغال است به این معنی که حدود ۳۰ درصد این پست ها توسط همکاران پزشک و متخصصان و کارشناسان اشغال شده است. 

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور تصریح کرد: در سالهای گذشته با پیگیری هایی که همکاران ما داشته اند در برنامه ششم توسعه سالانه جذب ۲۰۰ نفر برای پزشکی قانونی منوط به اخذ مجوز از سازمان امور استخدامی و کسب اعتبار از سازمان مدیریت در نظر گرفته شده است. 

مسجدی آرانی خاطرنشان کرد: متاسفانه با توجه به محدودیت هایی که وجود داشته است، ما نتوانستیم در سال های ۹۶،۹۷ و ۹۸ حتی یک نفر را جذب کنیم. با پیگیری های جدی که در مجلس و دولت داشتیم، مجوز استخدام در اسفندماه صادر شده است و ما نیازسنجی های خودمان را براساس آمایش کشوری انجام دادیم و به سازمان امور استخدامی اعلام کرده ایم. 

وی ادامه داد: ان شاءالله در شهریورماه آزمون استخدام در پزشکی قانونی را برگزار می کنیم و تلاش می کنیم حداقل برای امسال ۲۰۰ نفر را جذب کرده و امیدواریم بتوانیم تا آخر برنامه ششم توسعه سالانه این ۲۰۰ نفر را جذب کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز