خبرگزاری کار ایران

هزینه سنجش سلامت کلاس‌اولی‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۵۸۰

بر اساس دستورالعمل مالی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال ۱۳۹۹، هزینه سنجش هر نوآموز ۴۰۰ هزار ریال و هزینه هر تست مجد نیز ۲۰۰ هزار ریال است.

به گزارش ایلنا، از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی دستورالعمل مالی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال ۱۳۹۹ به استان ها ابلاغ شد.

بر اساس این دستور العمل و به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در پرداخت حق‌الزحمه عوامل اجرایی پایگاه های سنجش، اجرای مفاد مالی دستورالعمل بر عهده شورای سنجش استان‌ها می است.

در قسمتی دیگر از این دستور العمل آمده است: حدالامکان برای عوامل اجرایی طرح سنجش از نیروهای رسمی یا پیمانی آموزش و پرورش و یا وزارت بهداشت استفاده شود و در صورت بکارگیری نیروهای غیر رسمی، استفاده از این نیروها فقط در زمان سنجش و به صورت محدود است.

بر اساس این دستور العمل، پرداخت حق الزحمه نیروهای رسمی با رعایت ماده ۹۳ قانون مدریت خدمات کشوری خواهد بود. هر گونه تغییر در تعداد و یا درجه پایگاه های سنجش نیز باید با اخذ مجوز ار سوی شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی سازمان آموزش و پرورش استثنایی باشد.

بر اساس این دستور العمل، برای تأمین بخشی از اعتبارات لازم مبلغ ۴۰۰ هزار ریال از هر نوآموزدریافت خواهد شد و هزینه هر تست مجد نیز ۲۰۰ هزار ریال است.

برای حمایت از اقشار کم بضاعت ۵ درصد از نوآموزان به صورت رایگان و ۱۰ درصد نیز به صورت نیم بها مورد سنجش قرار خواهند گرفت. سنجش دانش آموزان عشایری نیز رایگان خواهد بود.

این دستورالعمل را از اینجا دانلودکنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز