خبرگزاری کار ایران

توضیح ایلنا درباره خبر «واکنش وزارت کشور به بازداشت سه نفر از اعضای جمعیت امام علی(ع)»

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۳۷۷

خبرگزاری کار ایران (ایلنا) ، انتساب اظهارات عضو روابط عمومی جمعیت امام علی به زهرا عابدینی را خلاف واقع و اقدامی غیر اخلاقی و غیر حرفه ای می داند و تاکید دارد که اظهارات منتسب شده به معاون مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور در این رسانه ها منطبق بر واقعیت نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایلنا، روز گذشته خبری با عنوان «واکنش وزارت کشور به بازداشت سه نفر از اعضای جمعیت امام علی(ع)» بر روی سایت خبرگزاری قرار گرفت که در ابتدای خبر، اظهارات یکی از اعضای روابط عمومی جمعیت‌امام علی(ع) در واکنش به دستگیری اعضای این جمعیت درج  و در ادامه خبر، گفتگوی تلفنی با زهرا عابدینی (معاون مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور) در همین راستا صورت گرفت.

متاسفانه برخی از رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور، مطالب عضو روابط عمومی جمعیت ‌امام علی(ع) را به زهرا عابدینی، معاون مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور نسبت دادند که این موضوع خلاف واقعیت بوده و در «ایلنا» این اظهارات به تفکیک گفتگو شوندگان منتشر شده است.

بدین وسیله خبرگزاری کار ایران (ایلنا) ، انتساب اظهارات عضو روابط عمومی جمعیت امام علی به زهرا عابدینی را خلاف واقع و اقدامی غیر اخلاقی و غیر حرفه ای می داند و تاکید دارد که اظهارات منتسب شده به معاون مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور در این رسانه ها منطبق بر واقعیت نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز