خبرگزاری کار ایران

در جلسه معارفه مطرح شد؛

تأکید معاون پژوهشی وزیر علوم بر ارتقای کمی و کیفی مقالات

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۰۷۸

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: باید ارتقای کیفی مقالات را از سیاست‌های وزارت علوم قرار داده و در جهت چاپ و انتشار کتاب اهتمام داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، رحیمی در آئین تکریم مسعود برومند و معارفه خود که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاونان، مشاوران و مدیران کل این وزارت و برخی از رؤسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، با تشکر از زحمات و تلاش‌های مسعود برومند و قدردانی از اعتماد مقام وزارت در انتخاب خود در این جایگاه گفت: امیدوارم با لطف خداوند در این جایگاه در سه مأموریت پژوهش، تحقیقات و فناوری بتوانم منشأ اثری باشم و سعی من بر آن است که در پژوهشگاه‌های کشور، حوزه تحقیقات متمایز از حوزه تحقیق در دانشگاه‌ها باشد و مأموریت‌ها به طور واضح معطوف به تقاضا باشد.

وی با اشاره به گام‌های خوبی که در توسعه پارک‌های علم و فناوری برداشته شده است، تصریح کرد: باید در جهت توسعه پارک‌های تخصصی در هر حوزه تلاش کنیم و بسیاری از تبادلات فناورانه را از طریق پارک‌های علم و فناوری انجام دهیم و باعث پیوند ریشه‌های نظام فناوری با تحقیقات علمی باشیم.

 معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، انتشار کتاب و تولید مقاله را به عنوان مولفه‌های اصلی تولید علم برشمرد و اظهار داشت: باید از نظر کمی انتشار مقالات در سطح ملی و بین‌المللی را افزایش دهیم و همچنین ارتقای کیفی مقالات را از سیاست‌های وزارت علوم قرار داده و در جهت چاپ و انتشار کتاب اهتمام داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز