خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت:

تست کرونای ٢۴۴۵ نفر مثبت شد/ افزایش آمار بیماران بستری‌ در استان فارس

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۶۶۸

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ٢٠٩ هزار و ٩٧٠ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین آمار ابتلا به کرونا گفت: از دیروز تا امروز ٣ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ٢٣۴ مورد بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ٢٠٩ هزار و ٩٧٠ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ١٢١ نفر از بیماران کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۹ هزار و ٨۶٣ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تاکنون ١۶٩ هزار و ١۶٠ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند. ٢٨۴۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت:‌ تاکنون یک میلیون و ۴٧۵ هزار و ٣٣١ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.در استان‌های خوزستان، آذربایجان غربی و هرمزگان، موارد بستری بالاتر از بقیه استان‌ها است.

لاری گفت: در استان خوزستان با کاهش میزان فوتی مواجهیم و در استان فارس بستری‌ها افزایش داشته و در استان های کرمانشاه، گلستان، کرمان، بوشهر  و همدان، شاهد کاهش قابل ملاحظه میزان بستری ها بوده‌ایم. در مجموع شاهد کاهش میزان بستری در کل کشور هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز