خبرگزاری کار ایران

مسجدجامعی خبر داد:

صدور مجوز ساخت ۵۰ مجتمع تجاری در منطقه ۲

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۵۵۸

عضو شورای شهر تهران گفت: در منطقه دو، ۵۵ مجتمع تجاری فعال است و مجوز ساخت ۵۰ مجتمع دیگر هم صادر شده است، چرا در مورد تأثیر مجتمع تجاری و مال‌ها بر روند زندگی مردم تاکنون بررسی انجام نداده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی در جریان دویست و بیست و دومین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه ۲ درخصوص وضعیت این منطقه گفت: در منطقه دو، ۵۵ مجتمع تجاری فعال است و مجوز ساخت ۵۰ مجتمع دیگر هم صادر شده است، چرا در مورد تأثیر مجتمع تجاری و مال‌ها بر روند زندگی مردم تا کنون بررسی انجام نداده‌ایم.

او با بیان اینکه منطقه ۲ را می‌توان منطقه مال و گودهای رها شده نامید، اظهار داشت: سال گذشته که بازدیدی از این منطقه داشتم ۳۵ گود رها شده در این منطقه وجود داشت و باید تعیین تکلیف شوند.

مسجدجامعی همچنین به محلات اسکان غیررسمی در منطقه ۲ نیز اشاره کرد و گفت: نگاه شهرداری به این محلات همیشه حذفی بوده است، اما یک بار برای همیشه باید در مورد این محلات تصمیم‌گیری شود.

مسجدجامعی در بخش دیگری از صحبت های خود به ایجاد راسته هنر در منطقه دو اشاره کرد و گفت: در کنار پارک مروارید که در کنار ساختمان وزارت ارشاد قرار دارد، یک راسته وجود دارد که می‌تواند به راسته هنر تبدیل شود تا کیفیت زندگی در این محله بهبود یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز