خبرگزاری کار ایران

افزایش مهارت و دانش کارکنان دو الزام اساسی کلانتری‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۵۵۴

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در بازدید از پلیس پیشگیری تهران به دو الزام اساسی کلانتری ها اشاره کرد و گفت: مهارت و دانش کارکنان کلانتری‌ها دو الزام اساسی در طرح چابک‌سازی و تخصصی شدن کلانتری ها و پاسگاه ها مدنظر قرار داده شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی معصوم بیگی" صبح امروز در بازدید از ستاد پلیس پیشگیری پایتخت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران در پلیس پیشگیری پایتخت، اظهار کرد: چابک سازی کلانتری ها و عملیاتی شدن آن ها دو محور اساسی است که باید با جدیت دنبال شود.

وی افزود: تخصصی شدن کلانتری ها در این چابک سازی به عنوان یک محور اساسی مدنظر است که برای آن برنامه ریزی های خوبی انجام شده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بیان کرد: با این برنامه، کلانتری ها و پاسگاه ها هم چابک تر و هم عملیاتی تر می شوند و هم ماموریتشان را تخصصی تر دنبال می کنند.

سردار معصوم بیگی بیان کرد: افزایش مهارت و دانش کارکنان کلانتری ها دو الزام اساسی در طرح چابک سازی و تخصصی شدن کلانتری ها و پاسگاه ها مدنظر قرار داده شده است و سعی می کنیم برنامه های جدیدی را اجرا کرده تا سهم و نقش کلانتری ها درماموریت ها بیشتر شود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: اجرای ماموریت ها با اقتدار و رافت از موضوعاتی است که باید مورد توجه باشد چراکه به گفته مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ما نمی توانیم اقتدار را از رحمت و رافت کارکنان جدا کنیم.

وی گفت: ما هم مظهر اقتدار هستیم و هم مظهر رحمت نظام، انجام ماموریت ها، توامان باید با رحمت و رافت باشد چراکه این دو موضوع از هم جداشدنی نیستند.

سردار معصوم بیگی بیان کرد: مردم از ناجا انتظار اقتدار دارند ولی همزمان می بایست رئوف و مهربان و یار و یاور باشند و از نیروی انتظامی یاوری می خواهند؛ اگر بخشی که اقتدار است را بگیریم و بخش رحمت را رها کنیم نقص در کار به وجود به می آید و برعکس.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان گفت: مهمترین اولویت کلانتری ها، پیشگیری از جرم است و باید از تمام ظرفیت ها کمک گرفت؛ بحث ساماندهی نگهبانان محله و مسئول سازی سازمان ها نیز می تواند بسیار مفید باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز