خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشکده حقوق دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۴۶۴

رئیس دانشگاه آزاد استان تهران و واحد تهران مرکزی با صدور حکمی سرپرست دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا،‌ سیدمحمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد استان تهران و واحد تهران مرکزی با صدور حکمی، علیرضا شمشیری را به عنوان سرپرست دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای علیرضا شمشیری

عضو محترم هیأت علمی واحد تهران مرکزی

با سلام و ادب

با توجه به مراتب تعهد و سوابق علمی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی» منصوب می شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌گیری شایسته از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود و بالقوه و سرمایه‌های انسانی دانشکده به گونه‌ای برنامه‌ریزی نمایید که منتج به تحقق مأموریت‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده گردد. ایجاد زمینه‌های ارتباطی مناسب استاد و دانشجو، هماهنگی و همکاری مؤثر با حوزه‌های ستادی و بسترسازی مناسب در جهت ارتقای ارزش های دینی و انقلابی در مجموعه کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان گرامی از اهم وظایف تعریف شده جنابعالی می‌باشد.

امیدوارم با توکل به خداوند قادر و متعال، در انجام امور محوله موفق باشید.

سیدمحمودرضا آقامیری

رئیس دانشگاه آزاد استان تهران و واحد تهران مرکزی

آقامیری در نامه‌ای جداگانه، از تلاش‌ها و زحمات جلیل مالکی عضو هیأت علمی دانشکده حقوق و رئیس سابق این دانشکده، در مدت ریاست دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی تقدیر و برای وی آرزوی موفقیت کرد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز