خبرگزاری کار ایران

عسگری:

تخفیف ۷۰ درصدی طرح ترافیک برای خودروهای حمل آرد

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۳۱۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به تخفیف ۷۰ درصدی طرح ترافیک برای خودروهای حمل آرد از ساماندهی مدت زمان حمل آرد به نانوایی ها خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت الله عسگری در جلسه شورای آرد و نان استان تهران با اشاره به مشکلات مربوط به حمل آرد ظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که برای حمل آرد از جهت ورود به محدوده طرح ترافیک وجود داشت با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جلسه گذاشتیم که نهایت مساعدت و همکاری را با مجموعه استانداری و شرکت حمل آرد داشته باشند.
 
وی ادامه داد: شهرداری تهران تاکید کرد که همچون سال‌های قبل مساعدت انجام می‌دهد، البته شرکت حمل آرد بایستی خودروهایی که اقدام به حمل آرد می کنند را در سامانه ثبت کنند تا تکلیف برای شهرداری مشخص شود.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: مقرر شد که تخفیف ۷۰ درصدی برای خودروهای حمل آرد در نظر گرفته شود و اگر در ساعات پیک نباشد با مبلغ کمتر می‌تواند عوارض را پرداخت کند، البته این خودروها وقتی وارد محدوده طرح ترافیک می شوند ملزم به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هستند و اگر در صورت تخلف جریمه شوند ارتباطی به شهرداری ندارد.
 
عسگری همچنین گفت: به سبب نوسان در مدت زمان حمل آرد به نانوایی ها مقرر شد شرکت بازرگانی دولتی برنامه اساسی برای حمل آرد ارائه دهد، چرا که پیش از این مشکل وجود داشت، آنچه متعارف است اینکه در شهر تهران تا سه روز و در شهرستان ها ۵ تا ۷ روز آرد به نانوایی ها برسد و اگر بیشتر از این میزان باشد اشکال و نوسان در ساختار مدیریتی محسوب می‌شود که این امر مطلوب نیست و درخواستمان از شرکت بازرگانی دولتی این بود که نرم افزاری برای کنترل خودروها ایجاد کنند تا نوسانی به وجود نیاید و در برنامه زمان بندی و پروسه زمانی ۳ تا ۵ روزه آرد به نانوایی ها برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز