خبرگزاری کار ایران

"داریوش ارجمند" مرزیار افتخاری شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۱۲۳

"داریوش ارجمند" روز گذشته با حضور در ستاد مرزبانی، با فرمانده مرزبانی ناجا دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، "داریوش ارجمند" هنرمند مطرح تلویزیون و سینمای کشور با حضور در ستاد مرزبانی ناجا، با سردار "احمدعلی گودرزی" فرمانده مرزبانی ناجا دیدار و گفت و گو کرد.

سردار "احمدعلی گودرزی" فرمانده مرزبانی ناجا در این دیدار ضمن قدردانی از حضور "داریوش ارجمند" در ستاد مرزبانی ناجا، وی را از چهره‌های ماندگار و فرهنگی کشور دانست و گفت: درخواست داریم به عنوان یک چهره فرهنگی در مرز حضور پیدا کنید و از نزدیک شاهد رشادت‌های مرزبانان در مرزهای کشور باشید و تلاش‌های آنها را به عموم مردم انعکاس دهید.

"داریوش ارجمند" نیز در این دیدار امنیت کشور را مرهون تلاش‌های مرزبانان دانست و گفت: مرز مانند گلوگاه است و این مرزبانان هستند که با مشقت‌های فراوان در مقابل قاچاق، شرارت و انواع تهاجمات در مرزها ایستادگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مرز و مرزبانی تعطیلی ندارد، اظهار داشت: همانطور که مدافعان حرم با داعش می‌جنگند، مرز ما نیز حرم ما است و مرزبانان وظیفه دارند از حرم ایران اسلامی دفاع کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، هنرمند مطرح سینما و تلویزیون کشورمان انتصاب سردار "گودرزی" به عنوان فرمانده مرزبانی ناجا را تبریک گفت و برای وی و همه مرزبانان در سراسر کشور آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است؛ در خاتمه این دیدار سردار "احمدعلی گودرزی" فرمانده مرزبانی ناجا، استاد "داریوش ارجمند" را به عنوان مرزیار افتخاری فرماندهی مرزبانی ناجا منصوب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز