خبرگزاری کار ایران

سعیدیان‌فر:

طرح ترافیک خبرنگاران تا زمان تخصیص سهمیه سال جارى اعتبار دارد/ بررسى تخصیص سهمیه خبرنگاران

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۸۳۰

مدیر ساماندهی محدوده و طرح‌های ترافیکی پایتخت از ادامه اعتبار طرح ترافیک سال گذشته خبرنگاران تا زمان تخصیص سهمیه سال جاری خبر داد.

به گزارش  ایلنا، "عمار سعیدیان‌فر" با بیان اینکه تا زمانی که سهمیه طرح ترافیک سال ۹۹ خبرنگاران تخصیص داده نشود، طرح ترافیک خبرنگاری سال ۹۸ اعتبار دارد تصریح کرد: در حال حاضر مدارک بارگذاری شده خبرنگاران در سامانه در حال بررسی است و به تدریج معرفی‌نامه رسانه‌ها نیز ارسال می‌شود. 

مدیر واحد ساماندهى محدوده و طرح‌هاى ترافیکى اظهار داشت: پس از بررسى مدارک خبرنگاران، سایت " تهرانِ من" به مدت یک هفته مجددا باز خواهد شد که آن دسته از خبرنگارانى که نقص مدارک داشته و یا مدارکشان نیازمند ویرایش است، امکان ویرایش و بارگذاری مدارک را خواهند داشت. 

سعیدیان فر ادامه داد: تخصیص سهمیه خبرنگاران از سوى کمیته ای ٧ نفره متشکل از معاونت حمل و نقل و ترافیک ٢ نفر نماینده از کمیسیون عمران و حمل و نقل و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، معاونت مطبوعاتى وزارت فرهنگ و ارشاد، انجمن صنفى روزنامه ‌گاران استان تهران، انجمن صنفى رسانه هاى غیر دولتى و انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتى ایران در حال انجام است.

براساس گزارش روابط عمومى معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران؛ به گفته وی پس از اعلام تخصیص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران، تخصیص کارت بلیط مترو هم صورت خواهد گرفت که جزئیات آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز