خبرگزاری کار ایران

حریق در مجتمع تجاری در تهران

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۷۹۱

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک مجتمع تجاری واقع در خیابان فداییان اسلام خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ٢٠:۴٧ دقیقه روز جاری یک مورد آتش سوزی در یک مرکز تجاری در خیابان فداییان اسلام، پایین تر از میدان شوش به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی به محل اعزام شد، ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان کمتر از پنج دقیقه به محل حادثه رسیده و مشاهده کردند که در طبقه منفی سه یک مجتمع تجاری هشت طبقه حریق رخ داده است. دود حاصل از حریق به طبقات بالاتر نیز سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه برخی مغازه‌ها طی ساعت وقوع حادثه تعطیل بودند، گفت: آتش نشانان با تجهیزات لازم به طبقه منفی سه رفته و مشخص شد که یک انبار لوازم خانگی به وسعت حدود ١٢ متر کاملا شعله ور شده است. آتش نشانان احتمال می دادند که حریق به انبار های مجاور گسترش پیدا کند بنابراین عملیات را به سرعت آغاز کردند و گسترش به اطراف جلوگیری شد.

ملکی تصریح کرد: در حال حاضر آتش نشانان در حال تخلیه دود و ایمن سازی محل هستند و پس از اتمام این اقدامات محل را به مقصد ایستگاه خود ترک خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز