خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت معافیت تحصیلی دانش‌آموزان دیپلم در سال ۱۳۹۹

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۶۸۶

شمولین وظیفه که درسال ۱۳۹۸ موفق به اخذ دیپلم شده‌اند و مهلت یکساله معرفی آنان برای خدمت وظیفه عمومی به اتمام رسیده است می‌رساند، این گونه داوطلبان می‌توانند در کنکور سراسری شرکت و مهلت اعزام به خدمت آنان تا یک هفته بعد از انجام آزمون تمدید می‌شود.

به گزارش ایلنا، با توجه به اعلام معاونت نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح، به اطلاع کلیه مشمولین وظیفه که درسال ۱۳۹۸ موفق به اخذ دیپلم شده‌اند و مهلت یکساله معرفی آنان برای خدمت وظیفه عمومی به اتمام رسیده است می‌رساند، این گونه داوطلبان می‌توانند در کنکور سراسری شرکت و مهلت اعزام به خدمت آنان تا یک هفته بعد از انجام آزمون تمدید می‌شود.

این مشمولان حداکثر یک هفته بعد از شرکت در آزمون سراسری ، می‌بایست خود را برای اعزام به خدمت به پلیس ۱۰+ معرفی و نسبت به تشکیل پرونده اعزام اقدام نمایند که این افراد در صورت قبولی در کنکور سراسری و اعلام نتایج نهایی توسط سازمان سنجش آموزش کشور، مطابق قانون خدمت وظیفه عمومی، قبل از شروع ترم تحصیلی، از خدمت سربازی ترخیص خواهند شد.

بدیهی است چنانچه مشمولین مذکور حداکثر یک هفته پس از آزمون مربوطه خود را به پلیس ۱۰+ معرفی ننمایند به عنوان مشمول غایب شناخته شده و در صورت پذیرفته شدن در آزمون هم، مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز