خبرگزاری کار ایران

با طرح اصلاحی خیابان کاج موافقت شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۱۹۵

اعضای کمیسیون ماده پنج شهرداری تهران با طرح اصلاحی خیابان کاج موافقت کردند.

به گزارش ایلنا، جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران و با حضور اعضاء، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شـــهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری و علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج تشکیل و با طرح اصلاحی خیابان کاج حد فاصل "خیابان شهید مدنی تا خیابان شریعتی" واقع در منطقه ۷ موافقت شد.

علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج گفت: در این جلسه طرح موضعی "اراضی دره حسنک " واقع در منطقه ۲ شهرداری تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: این طرح دارای مساحتی بالغ بر ۱۴۳ هکتار می باشد که حفظ حداکثری فضای موجود، ایجاد فضایی سبز و یکپارچه و تبدیل آن به بوستان عمومی مدنظر می باشد و بر این مبنا قرار شد انجام هرگونه بارگذاری نیز هماهنگ با توان اکولوژیک  این رود دره باشد.

اشراقی گفت: حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران موظف شد با توجه به رویکرد حفظ حداکثری فضای سبز موجود، ضمن تعدیل میزان بارگذاری، نسبت به اصلاح، بازنگری و تعیین تکلیف کل محدوده طرح اقدام نموده و در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه را به کارگروه فنی کمیسیون ماده پنج منعکس کند.

رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج بیان کرد: در ادامه جلسه در خصوص ۲۰ مورد از معابر با عرض بیست متر و بیشتر و معابر دارای لایه کاربری تثبیت شده تصمیمات لازم گرفته شد و پس از توضیحات شهردار منطقه ۷ و مشاور با طرح اصلاحی خیابان کاج حد فاصل "خیابان شهید مدنی تا خیابان شریعتی" موافقت بعمل آمد.

وی افزود: همچنین موضوع پروژه موصوف به سیستانیکا در محدوده ای به وسعت حدود یک هکتار در منطقه ۹  مورد بحث و رسیدگی قرار گرفت که پس از توضیحات شهردار منطقه با احداث یک بنای مسکونی–تجاری در ۱۰ طبقه موافقت شد.

اشراقی گفت: علاوه بر موارد فوق پس توضیحات شهرداران مناطق۶ ، ۲۱ و ۲۲ با احداث مجتمع اداری بانک تجارت واقع در منطقه ۶ ، احداث یک بنای خدماتی-آموزشی واقع در منطقه ۲۱ و احداث یک بنای خدماتی– مسکونی با رعایت دستور العمل اراضی ذخیره توسعه و نوسازی در منطقه ۲۲ موافقت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز