خبرگزاری کار ایران

از اصلاحیه مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک تا تعیین بهای پاسخ به استعلامات قضایی با دوربین‌های کنترل ترافیک

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۸۹۱

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست ویکمین جلسه شورا بررسی یک فوریت طرح اصلاح ماده واحده مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران و نیز بررسی لایحه تعیین بهای خدمات پاسخ به استعلامات مراجع قضایی و انتظامی در خصوص تصاویر دوربین‌های کنترل ترافیک شهر تهران را در دستور کار خواهند داشت.

به گزارش ایلنا،‌ دویست و بیست و یکمین جلسه شورا در روز یکشنبه یکم تیر ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۸:۴۵  لغایت ۱۲در محل تالار شورا برگزار می­ شود. 

در این جلسه  ادامه بررسی طرح « تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید در برابر آسیب های ناشی از شیوع ویروس کرونا در شهر تهران» از سر گرفته خواهد شد.

در ادامه جلسه ، بررسی یک فوریت  طرح «اصلاحیه ماده واحده مصوبه" نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران" » در دستور قرار خواهد گرفت.

در این جلسه همچنین طرح "الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ساماندهی و تعیین تکلیف استفاده موقت اداری و خدماتی از واحد های مسکونی در پهنه های مجاز مطابق طرح تفصیلی که در شرایط فعلی مورد بهره برداری قرار می گیرند" و نیز  طرح "تعیین حریم آثار هنری در محوطه های عمومی سطح شهر تهران" مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

همچنین  بررسی لایحه «برنامه عملیاتی ایمن‌سازی ساختمان های نا ایمن بلند مرتبه شهر تهران (اعم از مسکونی و غیر مسکونی) و رفع خطر احتمالی» و نیز بررسی لایحه «تعیین بهای خدمات پاسخ به استعلامات مراجع قضایی و انتظامی در خصوص تصاویر دوربین‌های کنترل ترافیک شهر تهران» نیز از جمله دیگر دستورهای جلسه فردا خواهد بود.

بررسی صورتجلسه‌های چهلم و چهل­ ویکم جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران از دیگر مواردی است که در جلسه فردا بررسی خواهد شد.

براساس گزارش معاونت ارتباطات و امور  بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه این جلسه ۴ پلاک ثبتی از حیث تشخیص باغ یا غیر باغ بودن نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز